Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر محمدمهدی اعلایی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در استانداری قزوین برگزار شد با اشاره به لزوم بیمه واحدهای صنعتی در استان قزوین اظهار کرد: بیش از ۱,۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه در آتش سوزی واحد تولیدی در بویین زهرا از بین رفت.

وی با بیان اینکه بیمه این واحد تولیدی تنها ۵ میلیارد تومان هزینه داشت، افزود: واحدهای تولیدی باید بیمه را امری جدی بدانند تا شاهد خسارت‌های جبران ناپذیر نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین گفت: می‌توان با استفاده از کنسرسیوم بیمه در این شهرک مشکل راه اندازی آتش نشانی را نیز حل کرد تا شاهد چنین خسارت‌هایی در استان نباشیم.

وی ادامه داد: راه اندازی گمرک اختصاصی برای محصولات نفتی و میعانات گازی می‌تواند از بروز خسارت و بروز بحران جلوگیری کند.

اعلایی با تاکید بر اینکه باید شرایط این شهرک و وضعیت آن به طور کامل بررسی شود، اضافه کرد: حل مشکل این منطقه با تبدیل آن به ناحیه صنعتی یکی از اقدامات ضروری و لازم است.

وی تاکید کرد: فضای مدیریتی استان قزوین برای ایجاد یک مدیریت همگرا آماده است تا بتوانیم مشکلات را گام به گام رفع کنیم.

استاندار قزوین در پایان با اشاره به انتصاب مدیران جدید در استان قزوین بیان کرد: مدیران جدید با یک نگاه باز، تعاملی با بخشی خصوصی و همگرایی برای توسعه همراه و همدل شوند.

کد خبر 5404295

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش سوزی بویین زهرا محمد مهدی اعلایی استاندارقزوین بارش برف بوشهر برف و کولاک ویروس کرونا کرمانشاه تعطیلی مدارس برف روبی سیل هرمزگان سیلاب سیل کرمان بارش باران ایلام امداد رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین امروز در نشست با انجمن کارفرمایی صنایع کانی غیر فلزی استان قزوین اظهار داشت: حوزه کانی یکی از بخش‌های پر رغبت و مزیت دار برای استان است و باید در اولویت حمایت بخش‌های حاکمیتی قرار گیرد.

وی افزود: در راستای به حداقل رساندن مشکلات این واحد‌ها از مدیران این شرکت‌ها انتظار می‌رود مشکلات خود را مطرح کنند و نگذارند این مشکلات مزمن شود.

اعلایی گفت: رفع ناترازی انرژی به ویژه برق یکی از مشکلات و مطالبات جدی تولیدکنندگان است که قرار شد در جلسه‌ای به ریاست معاون اقتصادی استاندار با انجمن‌های صنعتی و تولیدی این موضوع مورد تدبیر قرار گیرد.

استاندار قزوین اضافه کرد: سرمایه گذاری در تولید برق هم یکی از موضوعات راهگشا در این حوزه است و شرکت‌ها در این زمینه هم می‌توانند ورود کنند و از ظرفیت‌هایی مثل مزایای شهرک انرژی خورشیدی بهره‌مند شوند.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در تولید اظهار داشت: یکی از شقوق مشارکت مردم در تولید، بهینه سازی مصرف انرژی از سوی مردم و به طبع آن قطع نشدن برق واحد‌های تولیدی و افزایش تولید است که بسیار موثر است و امیدواریم مردم استان در این زمینه نهایت همکاری را به خصوص در ایام پیک مصرف برق داشته باشند.

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی
  • رفع اختلال سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده
  • رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • حل مشکل بیمه مشاوران با اجرای طرح ساماندهی بنگاه‌های املاک
  • صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه
  • تکمیل مسکن ملی مهرگان دو تا پایان سال 
  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها
  • آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد
  • آخرین آمار شهدا، زخمی‌ها و خسارت‌ها در غزه