Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با جدایی برخی بازیکنان تاثیرگذارش مخالفت کرده است.

باشگاه فولاد حدود یک هفته قبل با ارسال نامه‌ای رسمی به تراکتور خواستار جذب ابوالفضل رزاق‌پور بازیکن این تیم شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، با این وجود زونیمیر سولدو به مدیران تراکتور اعلام کرده در شرایط فعلی با توجه به لزوم تقویت این تیم برای نیم فصل دوم و همچنین بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور که شرایط جذب بازیکن جدید برای سرخ‌پوشان تبریزی را در هاله‌ای از ابهام قرار داده با جدایی بازیکنان تأثیرگذاری مثل رزاق‌پور و البته پیمان بابایی مخالف است و اجازه صدور رضایت‌نامه آنها برای تیم‌های دیگر  را نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش برترین های قرن با علی لطیفی: علی کریمی تاکتیک پذیر بود، توپ طلا می برد! کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  درگیری و کتک کاری در پدیده؛ پلیس مربی و مدیر را به کلانتری برد دیدار ژاوی با هیئت مدیره بارسلونا برای تصمیم گیری در مورد عثمان دمبله سالیما موکانسانگا، اولین داور زن در تاریخ جام ملت های آفریقا / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلخوری آرائوخو، با این پیشنهاد دیگر نمی‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، طبق ادعای اسپورت، اطرافیان رونالد آرائوخو، مدافع میانی اروگوئه ای، گفته اند او حالا نسبت به جدایی از بارسا نظر مثبتی دارد، زیرا اصلا از پیشنهاد تمدید پیشنهادی باشگاه راضی نیست. 

آرائوخو در ابتدا تمایلی برای جدایی نداشت اما رمپ خروج به تدریج شیب بیشتری می گیرد و او حالا به گزینه جدایی نگاهی مثبت دارد.

این تصمیم او یک لطف مضاعف به بارسلوناست: بارسا دیگر مجبور نیست به او دستمزدی بالا پرداخت کند و از سوی دیگر رقم فروش بالای او بارسا را به سود مناسبی خواهد رساند. بازیکنی که با قیمتی ارزان جذب شد و حالا 100 میلیون یورو ارزش دارد. گفته می شود بایرن مونیخ مشتری جدی او است.

دیگر خبرها

  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی
  • دلخوری آرائوخو، با این پیشنهاد دیگر نمی‌مانم
  • ۳۵۰۰ هکتار از مزارع مازندران بایر مانده است/ توقف فینسک
  • تعطیلی آخر هفته پنجشنبه می‌شود یا شنبه؟
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • سند دار شدن بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از رودخانه‌های کشور
  • تعطیلی آخر هفته پنجشنبه یا شنبه می شود؟