Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، نشست ستاد بازآفرینی شهری با حضور صادق خلیلیان، استاندار خوزستان، علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمد آئینی، معاون وزارت راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و جمعی از مسئولان در محل استانداری خوزستان برگزار شد.

استاندار خوزستان در پایان این نشست هدف از تشکیل ستاد بازآفرینی شهری را پشتیبانی از محلات کم‌برخوردار از نظر خدمات مسکن، بهداشت و درمان، مسائل معیشتی و سایر نیازهای ضروری عنوان و اظهار کرد: این ستاد متشکل از فرمانداران و شهرداران است و مسوولان دستگاه‌های مختلف نیز از جمله هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفین، بهزیستی و بنیاد برکت با این ستاد همکاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیلیان با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های همه دستگا‌ه‌های اجرایی و نهادهای حاکمیتی توضیح داد: تلاش ما این است تا بتوانیم خوزستان را که به عنوان طرح پایلوت ملی اجرای طرح بازآفرینی محلات کم‌برخوردار تعیین شده را به بهترین شکل ظرف چند سال آینده توسعه داده و به حداقل میانگین استانی از لحاظ رفع محرومیت و برخورداری برسانیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: توسعه محلات کم برخوردار صادق خلیلیان استاندار خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود حق‌لطفی، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت پروژه خانه شهر ضمن اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی این پروژه گفت: عملیات سازه‌ای ساختمان خانه شهر ضمن اجرای شیب‌بندی بام و بخش اعظم نمای ساختمان به اتمام رسیده و این در حالی است که تأسیسات مربوط به زیرساخت‌های مکانیکی و برقی نیز نصب شده است.

وی افزود: کار نصب ۴ دستگاه آسانسور، اجرای رمپ مرکزی، نصب هواساز و فن کوئل، محوطه‌سازی بخش شمالی پروژه و نازک کاری طبقات در دست انجام است.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، ساختمان خانه شهر (بلدیه تهران) را از جمله پروژه‌های فاخر بازآفرینی شهری خواند و از این پروژه با توجه به موقعیت مکانی خاص آن، به عنوان بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت با حفظ ساختار و شکل سنتی بنا تعبیر کرد.

گفتنی است، خانه شهر در زمینی به مساحت ۴۹۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۸ هزار متر مربع در ۴ طبقه (دو طبقه روی زمین و دو طبقه زیرزمین) با کارکردی فرهنگی و متشکل از یک سالن چند منظوره به ظرفیت ۳۸۰ نفر، موزه با رویکرد معرفی تهران و شهرداری تهران، فضاهای نمایشگاهی و عرضه محصولات فرهنگی، بام سبز و سالن رسانه و تشریفات برای رخدادهای مهم دیپلماتیک شهر احداث می‌شود و با تکمیل آن در ماه‌های پیش‌رو یکی از رخدادهای عمرانی منحصربه‌فرد در شهر تهران محقق خواهد شد.

کد خبر 6080769 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • در جهت امنیتِ روان، جان و مال مردم تلاش کنید
  • اژه ای: تلاش خود را در جهت امنیتِ روان، جان و مال مردم معطوف دارید
  • تلاش خود را در جهت امنیتِ روان، جان و مال مردم معطوف دارید
  • تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار در ۱۱ استان
  • بیشترین خسارت سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • اجرای ۳۰ پروژه بازآفرینی شهری در شهرکرد
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • سرنوشت بلدیه تهران | آیا این بنا امسال افتتاح می شود؟
  • پیام تبریک استاندار برای افتخار آفرینی فرنگی کاران ملی پوش خوزستان در آسیا