Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- دبیر شورای عالی امنیت ملی با انتشار یک توییت نسبت به وعده غربی‌ها برای لغو تحریم‌ها درقبال برخی امتیازات واکنش نشان داد.

علی شمخانی روز چهارشنبه در حساب کاربری خود در توییتر با هشتگ «مقاومت فعال» نوشت: فروش نفت ایران و بازگشت پول آن به شرایط مناسب و غیر قابل بازگشتی رسیده است.

شمخانی افزود: نمی‌شود برای امتیازگیری، قول رفع تحریمی را داد که بی‌اثر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا علی شمخانی نفت ایران ارزان شد مذاکرات وین افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل و کشورهای غربی بیش از حد به اسرائیل سخت می‌گیرند | سازمان ملل بهتر است منحل شود !

به گزارش همشهری آنلاین، «لیز تراس» نخست‌وزیر سابق انگلیس و عضو پارلمان این کشور با بیان اینکه دیگر هیچ فایده‌ای برای فعالیت سازمان ملل متحد نمی‌بیند، خواستار انحلال این سازمان شد.

او که در دوره نخست‌وزیری «بوریس جانسون» وزیر خارجه انگلیس بود، گفت سازمان ملل متحد در مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی در جنگ غزه نقش مخربی داشته است.

تراس در گفت‌وگو با پادکست «نیوزکست» بی‌بی‌سی گفت: «نمی‌توانم هدفی برای سازمان ملل کنونی متصور شوم. در حال حاضر این سازمان در رسیدگی به مسائل بین‌المللی بسیار ناکارآمد بوده و به‌عنوان‌مثال در مورد اسرائیل، عملاً مخرب عمل کرده است.»

این سیاستمدار انگلیسی با بیان اینکه سازمان ملل کنونی تنها وعده‌گاهی برای دیدار دولت‌های جهان است، گفت: «شورای امنیت سازمان ملل با ساختاری کنونی‌اش، با عضویت روسیه و چین، بی‌شک سودی برای امنیت جهان ندارد. من ائتلاف کشورهای هم‌فکر مانند ناتو را به‌مراتب ترجیح می‌دهم.»

تراس با طرح این ادعا که سیاستمداران انگلیسی نسبت به «اسرائیل»، «تعصب» منفی دارند، از رویکرد ایالات متحده نیز انتقاد کرد و گفت: «فکر می‌کنم آمریکا در حال حاضر بیش از حد از اسرائیل انتقاد می‌کند.»

این در حالی است که به عنوان مثال در حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس در دفاع از مواضع این رژیم نقش فعال داشتند؛ حال آنکه حمله ایران در واکنش به حمله پیش‌دستانه رژیم اشغالگر به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت هفت تن از مستشاران نظامی ایران انجام شد.

او در یک گفت‌وگوی طولانی برای تبلیغ کتاب خود با نام «۱۰ سال برای نجات غرب» خواستار قطع دسترسی چین به بازارهای تجاری شد و پیشنهاد داد هر کشوری که با چین همکاری تجاری دارد طرد شود!

تراس با انتقاد از روابط تجاری دولت انگلیس با چین گفت: «فکر می‌کنم ما در روابط تجاری خود با چین بیش از حد آزاد و آسان برخورد می‌کنیم. در دولت دیدم که بسیاری از افراد به فواید اقتصادی کوتاه‌مدت تجارت با چین فکر کرده و هزینه‌های شدید آن را در درازمدت در نظر نمی‌گیرند.»

کد خبر 844979 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه لیز تراس سازمان ملل

دیگر خبرها

  • پیام تبریک سران عربستان، هند و قزاقستان به رئیس جمهور ایران
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندارآذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • سازمان ملل و کشورهای غربی بیش از حد به اسرائیل سخت می‌گیرند | سازمان ملل بهتر است منحل شود !
  • سهم سی درصدی والیبال آذربایجان غربی از اردوی تیم ملی
  • پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
  • نصری: مقصر اصلی ماجراجویی‌های آتی اسرائیل غرب است
  • پیام اسرائیل به ایران در شب حمله و پاسخ ایران!