Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون استاندار کرمان گفت: با ایجاد انحراف در مسیر رودخانه، راه ارتباطی "ریگان – ایرانشهر" تا صبح فردا باز و تردد برقرار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در بازدید از پل تخریب شده محور ترانزیتی ریگان – ایرانشهر در شرق استان کرمان اظهار داشت: بارندگی‌های شدید روزهای گذشته موجب طغیان رودخانه‌ توکل‌آباد و تخریب پل محور ریگان – ایرانشهر و انسداد این محور اصلی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم برای تامین ماشین‌آلات مهندسی و کامیون در محل انجام شده و نیروها اکنون در حال تلاش برای بازگشایی محور هستند افزود: با ایجاد انحراف در رودخانه، آب به مسیر دیگری هدایت می‌شود تا مسیر عبور و مرور خودروها به صورت آبنما برقرار و راه بازگشایی شود. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان ابراز امیدواری کرد در صورتی که مشکلی به وجود نیاید، راه ارتباطی ریگان به ایرانشهر تا صبح فردا باز می‌شود گفت: کار امدادرسانی به روستاهای دیگر اعم از رفع قطعی برق و آب نیز انجام خواهد شد.

زندگی در میان گل و لای/ وقتی طغیان رودخانه و سیل هزاران خانواده کرمانی را گرفتار می‌کند + تصاویروزیر کشور: 20 هزار کرمانی در 300 روستا درگیر سیل شده‌اند/ سپاه و ارتش ‌حضور قوی در منطقه دارندگزارش تسنیم از جلسه ستاد بحران کرمان با حضور وزیر کشور/ از قطع راه ارتباطی 290 روستا تا امدادرسانی هوایی به مردم سیل‌زده

وی از آبگرفتگی 100 منزل شهری و روستایی، قطع برق 30 روستا، قطع آب 15 روستا و مشکل ارتباط تلفنی 30 روستا در مناطق سیلزده شرق استان خبر داد و افزود: بارندگی‌های شدید و جاری شدن سیل و طغیان رودخانه‌ها در ریگان، موجب درگیری و انسداد 75 راه روستایی شده است.

آیت‌اللهی موسوی با اشاره به اینکه سه نیروی اداره برق نیز که در یکی از روستاهای سیلابی ریگان گرفتار شده بودند، توسط امداد هوایی به ریگان انتقال داده شدند گفت: امکان انتقال هوایی سه نیروی خدمت راهداری به دلیل کوهستانی بودن و مه گرفتگی منطقه میسر نشد که انتقال آنها فردا صبح انجام می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان همچنین از انتقال یک زن باردار و یک بیمار قلبی از روستاهای هدایت‌آباد و هلیله توسط امداد هوایی جمعیت هلال‌احمر به ریگان، جهت مراحل درمانی و پزشکی خبر داد.

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل زده سیل استان کرمان سیل زده سیل استان کرمان استاندار کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پسماند گیلان

اسدالله عباسی، استاندار گیلان در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان دیگر به مشکلات پسماند این استان خبر داد و گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب رشت در دست انجام و عملیات اجرایی در منطقه فخب و سیاه اسطلخ با سرعت خوبی در حال انجام است.

او با تأکید بر تسریع در روند ساخت تقاطع غیرهمسطح در ۵ نقطه رشت افزود: ساخت این تقاطع‌ها یک اقدام جهادی است که بخش اعظمی از مشکلات ترافیک در رشت را برطرف می‌کند.

استاندار با بیان اینکه در خصوص ترافیک در منطقه مصلی و چند نقطه دیگر باید اقدام فوری انجام شود، تصریح کرد: در خصوص کنار گذر‌های رشت و خصوصا مسکن مهر این شهر باید کار‌های کارشناسی انجام شود.

عباسی با اشاره به انجام لایروبی رودخانه‌های رشت گفت: بخشی از آلودگی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود مربوط به آب‌های سطحی و فاضلاب خانگی است که طرح‌ها در این ارتباط نیز آغاز شده ضمن اینکه لایروبی در ۵ نقطه این رودخانه‌ها از سوی شهرداری رشت در حال انجام است.

بازدید استاندار گیلان از اجرای پروژه‌های غیرهمسطح رشت

او همچنین به همراه مدیران شهرداری رشت از ۵ پروژه تقاطع غیرهمسطح در دست ساخت این شهر (طرح میثاق) در میدان امام حسین (ع)، نیروی دریایی، حمیدیان، باهنر و رودباری بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اجرای آنها قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بارندگی و سیلاب در بخش شهداد کرمان/ تخریب قنات یک روستا
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پسماند گیلان
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان
  • خداکند سیل نیایدچون مسئولان استان هنوز مطالعه نکرده اند
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • محور کرج کندوان فردا چهارم اردیبهشت مسدود است
  • هزار دف، یک پیش نیاز برای ثبت جهانی پالنگان است
  • آب رسانی به ۷ روستا در بم
  • ضرورت لایروبی رودخانه‌های شهرستان هشترود