Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان-  در چارچوب هفته ۲۲ سوپر لیگ ترکیه کایسری اسپور با داشتن مجید حسینی در ترکیب به مصاف باشاک شهیر رفت و نیمه اول با تساوی صفر_ صفر به پایان رسید.

کایسری اسپور دقیقه ۷۳ به گل رسید و با نتیجه یک_ صفر پیروز این رقابت شد. از نگاه سوفا مجید حسینی با کسب نمره خوب ۷.۶ سومین بازیکن برتر زمین لقب گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کایسری اسپور با ۳۱ امیتاز در جایگاه نهم و باشاک شهیر با ۳۴ امیتاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد. 

بیشتر بخوانید

توقف کایسری اسپور در حضور ۹۰ دقیقه‌ای مدافع ایرانی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجید حسینی کایسری اسپور ترکیه لژیونرهای فوتبال ایران کایسری اسپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور مغلوب نساجی شد

دیدار تیم های فوتبال نساجی مازندران و تراکتور تبریز با برتری نماینده قائمشهر همراه شد تا این تیم همچنان شانس بقا در لیگ برتر داشته باشد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و تراکتور تبریز از ساعت ۱۶:۳۰ امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ پیگیری شد که با پیروزی یک بر صفر میزبان مازندرانی به پایان رسید.

تغییرات نصرتی پس از جدایی خمز

استعفای پاکو خمز از هدایت تراکتور باعث شد تا محمد نصرتی دستیار او به عنوان مربی موقت هدایت تراکتوری‌ها را بر عهده بگیرد. او نیز تصمیم گرفت با ایجاد تغییراتی در خط دفاعی سرخپوشان پایتخت شوک مثبتی را به رختکن تیمش وارد کند. از این رو میلاد کر در جمع ۱۱ بازیکن اصلی قرار گرفت تا زوج شجاع خلیل زاده در قلب دفاع باشد. همچنین آلوز نیز بار دیگر در ترکیب تراکتور قرار گرفت تا بازی‌سازی تیمش را بر عهده بگیرد. ترکیب تراکتور به شرح زیر است:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد کر، مهدی شیری، محمد نادری، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، سیامک نعمتی، امیرحسین حسین‌زاده، مهدی عبدی و رحمان جعفری.

ترکیب نساجی برای فرار از منطقه سقوط

ساکت الهامی برای خروج تیمش از منطقه سقوط جدول چیزی جز سه امتیاز دیدار خانگی امروز به دردش نمی‌خورد. از این رو تصمیم گرفت ترکیبی نسبتاً تهاجمی را وارد میدان کند که در پی می‌خوانید:

لوآن پولی، امیرحسین سام دلیری، امیرمحمد هوشمند، امیرمهدی جان ملکی، سعید غلامعلی بیگی، حسین زامهران، سعید آقایی، منصور باقری، سید محمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی و محمد عباس زاده

بازی مستقیم با صحنه مشکوک

تفکرات کادر فنی دو تیم باعث سانترهای بلند برای خلق موقعیت گلزنی بود. تراکتوری‌ها با استفاده از سانترهای بند خلیل زاده و کر چنین روشی را انتخاب کردند تا امیرحسین حسین زاده و رحمان جعفری و مهدی عبدی را صاحب توپ کنند. همین امر هم کم کرد تا ضد حمله این تیم در دقیقه ۲۵ با شوت سرکش حسین زاده همراه شود. توپ او پس از برخورد به تیر دروازه طوری روی خط نشست که محمد نصرتی معتقد به گل بود اما کمک داور این مسابقه آن را رد کرد و دستور به ادامه بازی داد.

پس از این صحنه نساجی نیز دو بار توسط عباس زاده موقعیت آفرینی کرد که پورحمیدی مانع از باز شدن دروازه تیمش شد تا دو تیم بدون زدن گل راهی رختکن شوند.

سه امتیاز میزبان با بازی شجاعانه در نیمه دوم

نیمه دوم در حالی آغاز شد که نساجی برای رسیدن به کل عطش بیشتری داشت. هافبک‌های نساجی سعی داشتند در این نیمه بازی را به کناره‌ها برده تا با استفاده از سانترهای بلند و فدرت سرزنی نفراتی همچون عباس‌زاده و عباسی به کل برتری برسند.

ایده‌ای که بالاخره در دقیقه ۶۳ پایه گذار اعلام پنالتی برای این تیم شد.

پورحمیدی دروازه بان تراکتور در زمان دفع توپ روی ارسال هوشمند، با مُشت به صورت محمد عباس زاده زد تا علی صفایی تشخیص خطا داده و اعلام پنالتی کند.منصور باقری نیز پشت ۱ به پنالتی ایستاد و توانست آن را تبدیل به گل کند تا استادیوم وطنی قائمشهر سر از پا در خوشحالی نشناسد.

پس از این گل تراکتوری‌ها روی بازی‌سازی های متوالی آلوز توانستند چند موقعیت روی دروازه میزبان ایجاد کنند اما تلاش آنها نتیجه نداد تا آنها بار دیگر به ارسال‌های بلند روی بیاورند که این راهکار هم پاسخ مثبتی برای شاگردان نصرتی نداشت و نساجی با همان یک گل از روی نقطه پنالتی به سه امتیاز این دیدار رسید.

نماینده مازندران با این پیروزی ۱۹ امتیازی شد تا امیدوار به روزهای پیش رو برای فرار از منطقه سقوط باشد. تراکتور هم با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار گرفت.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تراکتور مغلوب نساجی شد
  • یاد مجید مجیدی از حضور در تئاتر/ وضعیت الان سینما جای تاسف دارد
  • تیم آیس باکس مغلوب ازبکستان شد
  • اوزونیدیس: چیزی از استقلال ندیدیم و بازی مساوی شد!
  • رئال اروپا و بارسلونا را بهت زده کرد! (عکس)
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • انتقام رئال از سیتی و پپ با امضای لونین؛ چشمک کارلتو به جام پانزدهم
  • رسمی: ‌پایان رویاپردازی ملی‌پوش ایرانی در ترکیه
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال