Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:59:29 GMT

جلوگیری از تفکرات و تصمیمات اشتباه در ورزش خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۸۷۱۵

جلوگیری از تفکرات و تصمیمات اشتباه در ورزش خوزستان

خبرگزاری مهر؛ گروه استان‌ها - محمد ملازاده: حمید بنی تمیم با در دست گرفتن سکان هدایت اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و حضور در شهرستان‌های مختلف استان از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شد تا با انجام برنامه‌ریزی منظم نسبت به رفع کردن این مشکلات اقدام کند.

مسئله‌ای که ورزش شهرستان‌های خوزستان را آزار می‌دهد، بلاتکلیف بودن مدیریت آنها است چون بخش مهمی از ورزش شهرستان‌های استان به صورت سرپرستی اداره می‌شوند و افرادی خارج از مجموعه ورزشی این مسئولیت را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه معرفی مسئولان شهرستان‌ها از جنس ورزش بی شک به موفقیت مدیر جوان ورزش استان شتاب بیشتری می‌دهد، بسیاری از افراد در استان قهرمانان و مدال‌آوران هستند که به علت بلاتکلیفی مدیریت به حال خود رها شدند؛ بنابراین حضور یک چهره ورزشی می‌تواند آنها را به ادامه فعالیت دلگرم کند.

برگزاری جلسات با هیئت‌های ورزشی خوزستان یکی از اقدامات مهم دیگر سرپرست اداره اداره کل ورزش و جوانان استان است چون در مدیریت گذشته ورزش استان به فراموشی سپرده شده بود و حتی برخی از مدیران هیئت‌های ورزشی در سال موفق به دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان نمی‌شد.

بنابراین دیدار مستقیم باعث افزایش انگیزه و نمایش شفاف مشکلات می‌شود چون این موضوع بر روند برطرف کردن مشکلات اثر مستقیمی خواهد داشت.

همچنین حضور مدیران غیر ورزشی در هیئت‌ها باعث رنج بسیار برای ورزش استان در سال‌های گذشته شده است چون این افراد غیرمتخصص تمایل دارند که موضوعاتی را به مدیر جدید ورزش تحمیل کنند.

«مجید شیرین کار» رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس خوزستان به علت مهاجرت به استانی دیگر از سمت خود استعفا کرد که با این استعفا مدیران تصمیم گیر برای هیئت‌های ورزشی استان خیلی سریع گزینه پیشنهادی خود را به فدراسیون معرفی کردند تا شاید بتوانند نفر خود را به بدنه این هیئت موفق اضافه کنند.

سرپرست جدید هیئت استان در حالی فعالیت خود در آغاز کرد که در مدت حضورش در هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس شهرستان اهواز باعث انتقاد قهرمانان و رئیس سابق هیئت استان شده تا جای که برخلاف میل مدیران اداره ورزش و جوانان اهواز، قرار بود که مدیری جدید جانشین او در هیئت اهواز شود.

جامعه ورزش استان از حمید بنی تمیم که خود یک چهره کامل ورزشی است، انتظار دارد که در درجه نخست از تکرار شدن تجربیات تلخ گذشته جلوگیری کند و سپس با استفاده از مدیران جدید و همفکر به تفکرات اشتباه گذشته ادامه حیات ندهد.

اجازه دادن به تنفس افکار و اشتباه گذشته می‌تواند همانند مین در مسیر بنی تمیم عمل کند و اجازه ندهد برنامه‌های قهرمان سابق جهان به خوبی اجرا شود.

اگر بنی تمیم بدنبال افزایش موفقیت در خوزستان است باید در مقابل فشارها مقاومت کند و تفکرات خود را در خوزستان به صورت کامل اجرایی کند.

* خبرنگار ورزشی

کد خبر 5403830

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید بنی تمیم ورزش خوزستان تغییر مدیران بارش برف بوشهر برف و کولاک ویروس کرونا کرمانشاه برف روبی تعطیلی مدارس سیل هرمزگان سیلاب بارش باران سیل کرمان ایلام امداد رسانی ورزش و جوانان ورزش استان بنی تمیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال تغییرات در هیئت مدیره وجود دارد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ثریا نژاد نماینده کارگزاری عرضه سهام پرسپولیس و نماینده خصوصی سازی­ در مورد واگذاری سهام پرسپولیس به ۶ بانک گفت:­ پیرو آگهی منتشره در تار نمای بورس تعداد ۸ میلیون و ۹۳۷ میلیون و ۷۶۲ هزار و ۷۵۰ سهم معادل ۸۵ درصد از سهام باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس امروز دوشنبه مورخ ۳ اردیبهشت در سایت رابورس عرضه شد و طبق اطلاعیه با قیمت ۳۵۸۰ ریال به ازای هر سهم و ارزش تقریبی ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و به هر حال ما امید داریم در سالی که مزین هست به نام جهش تولید این واگذاری طلیعه‌ای برای شکوفایی هر چه بیشتر اقتصاد کشور و همچنین باشگاه‌های ورزشی و درخشش ورزش کشور در عرصه‌های ملی و بین المللی باشد.   وی ادامه داد: با توجه به توافقات و هماهنگی‌های انجام شده از متقاضیانی که وجود داشتند کنسرسیومی از ۶ بانک سهام باشگاه پرسولیس را در اختیار گرفتند، اما در جزئیات درصد سهام در بانک‌ها متفاوت است. بانک‌های تجارت، ملت، رفاه، صادرات، شهر و اقتصاد نوین با درصد‌های متفاوت اقدام به خرید کردند و جزئیات به زودی اعلام می‌شود.   وی در مورد تغییرات احتمالی در مدیریت پرسپولیس و اعضای هیئت مدیره گفت: طبیعی است بعد از قطعی شدن معامله با توجه به قوانین تجارت به هر حال سهامداران می‌توانند با تشکیل مجامع عادی و عای فوق العاده انتخابات هیئت ­مدیره را برگزار کنند و ممکن است دستخوش تغیییراتی هم بشود و این مواردی است که درتغیر مالیکیت از وزارت ورزش و جوانان به سهامداران جدید محتمل هست، اما در هر صورت ما به عنوان کارگزار عرضه کننده به این موضوعات ورود نمی‌کنیم.

دیگر خبرها

  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | تقویت همکاری‌های امنیتی ایران و پاکستان از اهداف سفر رئیسی
  • بهادری جهرمی: دولت پیگیر حقابه هیرمند بوده و خواهد بود/ توسعه و تقویت همکاری‌های امنیتی بین تهران و اسلام آباد یکی از اهداف سفر رئیسی به پاکستان / تداوم برنامه‌های حمایتی دولت از کشاورزان در سال جاری / آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • زلزله در دورتموند: ضربه غیرمنتظره از واتسکه
  • احتمال تغییرات در هیئت مدیره وجود دارد
  • خسروپناه: برداشتن موانع قانونی؛ راهکاری برای جلوگیری از مهاجرت نخبگان