Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - اسماعیل محبی پور در جلسه ستاد برگزاری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی که با حضور مسوولان کمیته‌های ۲۳گانه و دستگاه‌های مربوط انجام شد، گفت: دستگاه‌ها ملزم هستند با نگاه استانی و نه صرفا در شهر شیراز، برنامه‌های خود را اجرا کنند.

او امید آفرینی را از اهداف مهم دهه فجر برشمرد و گفت: همه آحاد مردم و صنوف باید در این زمینه کوشا باشند و برای رسیدن به این هدف مهم مشارکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبی‌پور ایجاد نشاط عمومی را از دیگر محورهای این دهه برشمرد و گفت: تمامی رده‌های سنی باید از برنامه‌های پرنشاط دهه فجر بهره‌مند شوند و در این ایام مبارک شور و شادی به جامعه تزریق شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری فارس همچنین تاکید کرد که هر روز دهه فجر را با یک نام نامگذاری شده است و همه دستگاه‌ها مکلف به برنامه‌ریزی و اجرای دقیق آن هستند.

او گفت: در جلسه آینده این ستاد که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و نیز استاندار فارس برگزار می‌شود دستگاههای مجری باید پیشنهادهای خود را برای برگزاری هر چه بهتر دهه فجر ارایه دهند تا به تصویب نهایی رسد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاون سیاسی استانداری فارس شعار وحدت ملی برنامه های دهه فجر دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس امروز اظهار کرد: ۵ نفر از اعضای یک خانواده که از کوه‌های اطراف شهر شیراز اقدام به جمع آوری قارچ و استفاده از آن کرده بودند، دچار مسمومیت شدند.

او ادامه داد: این افراد برای اقدامات درمانی به بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز مراجعه و تحت درمان قرار گرفته اند.

همه قارچ‌ها خوراکی نبوده و بعضی سمی و بسیار خطرناک هستند و باید از چیدن، خریدن و خوردن قارچ‌های روئیده شده در طبیعت و کوه و دشت پرهیز و تنها از قارچ‌های خوراکی پرورش یافته در کارخانه‌های معتبر استفاده کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • وعده سازمان بازرسی منطقه ۳ برای رفع مشکلات تولیدکنندگان
  • تلاش خود را برای رفع مشکلات تولیدکنندگان به کار می‌گیریم
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز
  • مردمی سازی سلامت و سلامت خانواده شعار هفته سلامت
  • جلسات شورای قضایی خوزستان مسئله‌محور باشد