Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «مانوئل مونتایا فرناندز» چهارشنبه شب پس از پیروزی برابر هند در رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا در گفت‌گویی اظهار کرد: در وهله نخست هدف اولیه تیم این بود که می‌خواستیم مانند بازی دیروز با اختلاف زیاد پیروز شویم، اما تفاوتی که این دیدار با بازی دیروز داشت این بود که این پیروزی برد شیرینی نبود و من از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازیکنانم تمرکز لازم را در این بازی نداشتند و به عنوان سرمربی کار بیشتری از نمایش امروز برابر هند از بازیکنانم می‌خواهم. این برد اصلا برای من دلچسب نبود.

فرناندز درباره بازی تیم ملی هند هم گفت: تیم هند و بخصوص بازیکن شماره ۳ این تیم بیشتر از موقعیت یک در برابر یک استفاده می‌کرد و مساله مهم این است که نمی‌توانم به تیمم اجازه بدهم دائما در این موقعیت شکست بخورد.

وی ادامه داد: من به عنوان سرمربی واقعا می‌خواهم تیمم با صد درصد توانش کار کند اما اتفاقی که در بازی امروز افتاد این بود که بازیکنانم تمرکز لازم را نداشتند و با ۶۰ درصد توان خود کار کردند بنابراین مجبور شدم سیستم بازی را تغییر دهم و حتی بازیکن تعویض کنم. نباید اجازه بدهیم برای بازی‌های آینده این اتفاق بیفتد.

فرناندز خاطرنشان کرد: از این برد مانند تمام پیروزی‌ها خوشحالم اما مساله مهم شیوه و نحوه بردن است. من دوست دارم پیروزی‌های تیم در قالب فلسفه تاکتیکی که می‌خواهم باشد و انتظاری که از تیمم دارم این است روند یکنواختی داشته باشد و با این روند به پیروزی برسد. وقتی تیمی روند یکنواخت داشته باشد قابل اتکا و اطمینان می‌شود و من می‌خواهم تیمم با این سبک بازی کند.

وی در پایان گفت: حتی اگر تیمی با این سبک خوب بازی کند و شکست بخورد به عنوان مربی به تیمم افتخار می‌کنم و من همیشه می‌خواهم به تیمم افتخار کنم.

تیم ملی هندبال ایران در دومین بازی خود در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا با نتیجه ۴۲_۲۹ برابر هند به برتری رسید.

منبع: فدراسیون هندبال برچسب‌ها فدراسیون هندبال مانوئل مونتایا فرناندز ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون هندبال مانوئل مونتایا فرناندز ایرنا فدراسیون هندبال مانوئل مونتایا فرناندز ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید دروسی از آزمون/ برای سردار خوشحالم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌ها فوتبال رم روز گذشته دوشنبه سوم اردیبهشت در هفته سی و سوم سری آ رو در روی بولونیا قرار گرفت که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود بولونیا به پایان رسید. سردار آزمون مهاجم ایرانی رم که از دقیقه ۵۲ وارد زمین شده بود در دقیقه ۵۶ توانست تک گل تیمش را در این بازی به ثمر برساند.

«دنیله دروسی» سرمربی رم در خصوص عملکرد آزمون در این بازی اظهار داشت: سردار به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته و لزومی نداشت که از ابتدا در زمین حضور داشته باشد. از گلزنی او خوشحال هستم و عملکرد خوب او برای ما مهم است. امیدوارم روند خوب آزمون ادامه دار باشد همانطور که «تامی آبراهام» یک بازیکن مهم برای رم به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است که رم با این شکست ۵۵ امتیازی و در رده پنجم جدول سری آ باقی ماند.

کد خبر 6086111

دیگر خبرها

  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • تمجید دروسی از آزمون/ برای سردار خوشحالم
  • موتا: فکر به آینده نه، می‌خواهم از بردن رم لذت ببرم
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست
  • ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم
  • پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، بهترین برد سال پرسپولیس بود