Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@12:25:58 GMT

سارق طلاهای منازل ورامین دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۸۸۶۵

سارق طلاهای منازل ورامین دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران در جمع خبرنگاران، اطهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت طلاجات از منازل به روش دیلم‌زنی توسط سارقان بومی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی ورامین قرار گرفت.

وی گفت: با توجه به تحت تعقیب بودن سارقان توسط عوامل انتظامی سطح کشور، مأموران پلیس آگاهی ورامین با انجام فعالیت‌های گسترده پلیسی و اطلاعاتی و مراقبت‌های شبانه‌روزی، موفق شدند تا سرکرده این باند را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: با تحقیقات به عمل آمده، متهم به هفت فقره سرقت با ارزش ۴۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

سردار عزیزی تصریح کرد: متهم در پوشش فروشنده دوره گرد لوازم خانگی، منازل مرفه‌نشین شهر را شناسایی و با پلاک‌های سرقتی نسبت به سرقت از منازل اقدام می‌کرد.

وی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

به گزارش فارس، فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس فرمانده انتظامی شرق استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم

سرهنگ منوچهر ترکمندی گفت: پیرو وقوع چندین فقره سرقت طلاجات بانوان کهنسال توسط یک مرد حدودا ۳۵ ساله، دستگیری سارق در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

جانشین پلیس آگاهی قم افزود: شگرد این سارق که با خودرو بدون پلاک در ساعات روز، در مناطق پایین شهر پرسه زده و افراد مونث مسن که بصورت تنها در حرکت بودند را شناسایی و با مانور متقلبانه طلاجات افراد کهنسال را گرفته و سریع متواری می‌شد و بعد از رفتن متهم، شاکی متوجه سرقت طلاجات خود می‌گشت.

سرهنگ ترکمندی با اشاره به اینکه کارآگاهان این پلیس با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی اقدام به شناسایی و دستگیری سارق مذکور شدند، گفت: از متهم تعداد سه حلقه انگشتر طلا که در همان روز سرقت کرده بود کشف شد.

جانشین پلیس آگاهی استان در پایان اعلام کرد: با توجه به عدم ثبت شکایت‌های افراد مونث در سامانه پلیس، مالباختگان عزیز این پرونده جهت شناسایی متهم و اموال مسروقه می‌توانند به پایگاه یکم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • خریدار سکه سارق از آب درآمد/ متهم دستگیر شد
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • سارقان طلا حین خروج از هرمزگان دستگیر شدند
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • رمزگشایی از ۶۶ فقره سرقت در مشهد
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع