Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، وزیر کشور در سومین سفر خود در دو ماه گذشته به استان کرمان، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، استاندار کرمان و هیأت همراه در نهضت‌آباد از توابع رودبار حضور یافتند و با ساکنان روستا گفت‌وگو کردند.

وزیر کشور، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، استاندار کرمان، رئیس جمعیت‌ و مدیرکل هلال‌احمر، سردار ناظری، سردار نظری، مدیرکل مدیریت بحران و تعدادی از مدیران از مناطق سیل‌زده از طریق بالگرد بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مخبر معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار کرمان ضمن دریافت گزارش آخرین اقدامات انجام شده، گفت: ستاد اجرایی حضرت امام، کمیته امداد و بنیاد مستضعفان در کنار مسئولان استان هستند و دستور می‌دهم با توجه به حضور وزیر کشور در منطقه در نشست جمع‌بندی سفر تعهدات و همکاری‌های لازم را انجام دهند.

همچنین وزیر کشور در دیدار با تعدادی از اهالی شهر رودبار به خواسته های آنها رسیدگی کرد.وحیدی در نهضت‌آباد ۲ از توابع شهرستان رودبار جنوب حضور یافت و با تعدادی از اهالی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر و همراهان در زهکلوت نیز بازدید میدانی از نقاط سیل‌زده انجام داده و مشکلات و خواسته‌های مردم را جویا شدند که رسیدگی بیشتر به نیازهای ضروری و احداث سیل‌بند خواسته اصلی خانواده‌ها بود. وحیدی از نیروهای امدادی و عملیاتی برای در کنار مردم بودن و خدمت‌رسانی تشکر کرد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در سفر به شرق استان از پل تخریب شده محور ترانزیتی ریگان – ایرانشهر در اثر وقوع سیلاب بازدید کرد و گفت: با ایجاد انحراف در مسیر رودخانه، راه ارتباطی ریگان – ایرانشهر تا صبح فردا برقرار و و کار امدادرسانی به روستاهای دیگر اعم از رفع قطعی برق و آب انجام خواهد شد.

وی همچنین از امدادرسانی هوایی به سه نیروی اداره برق که در یکی از روستاهای سیلابی ریگان گرفتار شده بودند، خبر داد و عنوان کرد: امکان انتقال هوایی سه نیروی خدمت راهداری به دلیل کوهستانی بودن و مه گرفتگی منطقه میسر نشد که فردا صبح انجام می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان اظهار داشت: بارندگی‌های شدید و جاری شدن سیل و طغیان رودخانه‌ها در ریگان، موجب درگیری و انسداد 75 راه روستایی شده است.

وی همچنین از آبگرفتگی 100 منزل شهری و روستایی، قطع برق 30 روستا، قطع آب 15 روستا و مشکل ارتباط تلفنی 30 روستا در مناطق سیل‌زده شرق استان خبر داد.
 

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: سیل کرمان وزیر کشور مخبر معاون اول رئیس جمهور بازدید هوایی استاندار کرمان وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع ارتباط ۳۰۰ روستادرجنوب سیستان وبلوچستان،بر اثر بارش شدید باران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  محمد کرمی با اشاره به بارش‌های ۲۷۰ میلیمتری در زرآباد و ۲۲۹ میلیمتری در کنارک، گفت: به دلیل حجم بالای بارش‌ها همه رودخانه‌ها پرآب بوده، برق تعدادی از روستا‌ها قطع شده و منازل در شهر کنارک نیز دچار آبگرفتکی شده اند.
وی با اشاره به اختلالات اینترنت در جنوب استان افزود: بخش خصوصی و دستگاه‌های دولتی در تلاشند تا این مشکلات را برطرف کنند.
وی گفت: بر اساس گزارش‌های ارسالی شب گذشته از تمامی ایستگاه‌های هواشناسی و باران سنجی گزارش باران از چابهار ۱۳۱.۶، کنارک ۲۲۹، زاهدان ۱۱.۶، راسک ۴۷، ایرانشهر ۵۳.۶، بمپور ۶۳، دلگان۳۹، خاش ۲۸، سراوان ۴۰، مهرستان ۵۵، نصرت آباد ۴.۶، میرجاوه ۲.۵، زابل ۱.۷ زهک ۰.۴ میلی متر باران گزارش شده است.

 

تاکید دکتر مخبر بر بسیج همه دستگاه‌های مسئول برای رسیدگی هر چه سریعتر به سیل زدگان مناطق جنوبی کشور

جلسه هیات دولت به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد و در آن برنامه عملیاتی دولت برای تحقق شعار سال مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
معاون اول رئیس جمهور در این جلسه با تاکید بر ضرورت رسیدگی هر چه سریعتر به سیل زدگان در مناطق جنوبی کشور تصریح کرد: همه دستگاه‌های مسئول از جمله وزارتخانه‌های کشور، نیرو و راه و شهرسازی موظف هستند همه امکانات خود را برای کمک و جبران خسارات وارده به سیل زدگان بسیج کنند.

دیگر خبرها

  • دستور مخبر برای امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • دستورات میدانی وزیر کشور در مناطق سیل‌زده کنارک
  • دستورات میدانی وزیر کشور در مناطق سیل‌زده کنارک + فیلم
  • بازدید میدانی وزیر کشور از نحوه امدادرسانی در مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان
  • ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور
  • قطع ارتباط ۳۰۰ روستادرجنوب سیستان وبلوچستان،بر اثر بارش شدید باران
  • اجرای کامل ۷۲ درصد مصوبات اقتصادی سفر رئیس جمهور در لرستان
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند
  • تماس‌ تلفنی وزیر کشور با استاندار کرمان و بررسی وضعیت منطقه