Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - دکتر محمدجواد مرادیان گفت: این اتفاق امروز در شیراز هنگام اعزام  یکی از آمبولانس‌های اورژانس  به محل مأموریت خود، رخ داد که بیمار ضمن توهین و فحاشی به نیرو‌های اورژانس موجب خسارت به آمبولانس نیز شد.

او گفت: ناوگان اورژانس کشور فرسوده است و در چنین حوادثی که آمبولانس بدنبال آسیب از چرخه عملیات خارج می‌شود جایگزین نمودن خودرو دیگر کار بسیار دشوار و در بعضی مواقع غیر ممکن است

رییس اورژانس فارس گفت: اختلال در روند خدمت رسانی اورژانس باعث به خطر افتادن جان یک انسان می‌شود و تحت هیچ شرایطی نباید خللی در کار نیروها‌های اورژانس بوجود آید و با هر شخصی که باعث اختلال شود برخورد قانونی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به پیگیری موضوع حمله به آمبولانس اورژانس، گفت: از طریق مراجع انتظامی و قضایی به جد پیگیر موضوع هستیم و عاملان این حادثه قطعا مجازات خواهند شد.

دکتر محمدجواد مرادیان گفت: بیمار شخص مهاجم پس از حضور عوامل پلیس مورد معاینه قرار گرفت و اقدامات درمانی لازم جهت بیمار انجام شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمله به آمبولانس اورژانس 115

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد نوزاد آق قلایی در آمبولانس

روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ گلستان اعلام کرد: ساعت ۴ صبح امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ در پی مراجعه حضوری به پایگاه جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ انبارالوم مبنی بر شروع درد‌های زایمان یک مادر باردار ۳۲ ساله، بلافاصله کارشناسان فوریت‌های پزشکی بر بالین مادر باردار حاضر شدند.

 پس از ارزیابی‌های لازم متوجه قرار داشتن مادر باردار در مراحل زایمان شدند و با اقدامات درمانی صحیح و به موقع، زایمان در داخل آمبولانس اورژانس ۱۱۵ گلستان با موفقیت انجام شد.

بنا براعلام مرکز فوریت‌های پزشکی نوزاد دختر در سلامت کامل به دنیا آمد و پس از انجام اقدامات مراقبتی مورد نیاز، همراه مادر با علائم حیاتی پایدار به بیمارستان آل جلیل آق قلا منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • انبار کالای یک شرکت مواد غذایی در شیراز آتش گرفت
  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • تولد نوزاد آق قلایی در آمبولانس
  • هشدار هواشناسی و آمادگی شهرداری شیراز برای خدمت‌رسانی به شهروندان
  • پیگیر اختصاص اعتبارات به پروژه‌های بخش شباب هستیم
  • شناسایی و دستگیری شکارچی حرفه‌ای دنا
  • جلوگیری از فعالیت مرکز غیرقانونی طب سنتی در شهرضا
  • خدمت رسانی به بیش از ۵۰۰ هزار مسافر نوروزی توسط شهرداری شیراز
  • کشف کالای قاچاق به ارزش ۷ میلیارد تومان در مرند
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری