Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: انحراف از جاده تریلی و برخورد آن با تپه در کیلومتر ۷۲ محور آرادان به سرخه و واژگونی سمند در کیلومتر ۷۵ محور سرخه به آرادان هر کدام یک مصدوم بر جای گذاشتند.

انتهای پیام/ح

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادفات جاده ای حوادث رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۹۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ فقط چند قدم تا افتتاح فاز نخست محور قزوین الموت تنکابن

تین نیوز

وضعیت فاز نخست محور قزوین الموت تنکابن تعیین تکلیف شد.

به گزارش تین نیوز، وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به استان قزوین و بازدید از روند احداث محور قزوین الموت تنکابن وعده داد فاز نخست این محور شامل ۶۲ کیلومتر تا سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۳ تکمیل می شود.

مهرداد بذرپاش بهمن ماه سال 1402 در مورد  محور قزوین الموت تنکابن با اشاره به پیشرفت فیزیکی این آزادراه و اهمیت آن در توسعه مسیرهای ارتباطی کشور بر تکمیل آن تا ۳ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۳ تاکید کرد و گفت: پیمانکار این مسیر با تامین اعتبار و تسریع در روند کارها باید هرچه سریع تر زمینه افتتاح این مسیر را فراهم کند.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: محور قزوین الموت تنکابن به طول ۱۶۴ کیلومتر است که ۹۰ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی استان قزوین قرار دارد که این بخش در حال حاضر دارای بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و مراحل افتتاح فاز نخست آن به طول ۶۲ کیلومتر در دستور کار جدی مدیریت استان قرار دارد.

وی افزود: محور قزوین الموت تنکابن، دارای ۱۸ کیلومتر تونل است.

قابل ذکر است مهدی اعلایی استاندار قزوین نیز سال گذشته، با اشاره به اقدامات ترانزیتی و جاده ای میان استان های شمالی کشور، قزوین و تهران گفت: خوشبختانه در روزهای اخیر اتفاقات خوبی در توسعه جاده ها در استان های البرز، تهران، قروین با شمال کشور افتاده و افتتاح محور تهران شمال نقطه عطف این اقدامات بوده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت های ترانزیتی میان سه استان گیلان، مازندران و قزوین، افزود: در حوزه ارتباط جاده ای میان استان های گیلان و مازندران اتفاقات خوبی رخ داده است که سرآمد آن ایجاد خط ریلی و راه آهن قزوین رشت است.

استاندار قزوین، دو محور الموت تنکابن و کلاچایو  رحیم آباد را محورهای اصلی در افزایش مراودات میان سه استان گیلان، مازندران و قزوین دانست و بیان کرد: تمام تلاشها برای توسعه امکانات در راستای تکمیل این جاده انجام شده و حضور استانداران این سه استان نماد وحدت، همدلی و هماهنگی توسعه کشور در حوزه های مختلف است.

اعلایی، با اشاره به مشکلات زیست محیطی موجود بر سر راه تکمیل  جاده تصریح کرد: در کنار تکمیل این جاده مهم، به مسئله زیست محیطی و منابع طبیعی هم توجه جدی می شود تا مردم در این خصوص با مشکلی مواجه نشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ فقط چند قدم تا افتتاح فاز نخست محور قزوین الموت تنکابن
  • خواب آلودگی راننده پراید در محور دماوند - تهران حادثه آفرید
  • ثبت بیش از ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفر‌های نوروزی در جاده‌های همدان 
  • فعالیت های جهادی نوروزی در آرادان
  • جایگزینی بیش از ۳۰ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • برقراری تردد در همه جاده های استان گلستان/پل بایلر پاکسازی شد
  • ۲۰ دوربین ثابت عکس‌برداری در راه‌های استان قم نصب می‌شود
  • اجرای پویش چشم به راهیم در سرخه
  • ۲ کشته و ۴ مصدوم در برخورد تریلی و پژو در محور قوچان به درگز
  • جاده‌ها در استان سمنان لغزنده‌اند