Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، اسماعیل فولادی سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای مازندران درباره آخرین وضعیت بازگشایی راه‌های روستایی پس از برف در گفت‌وگویی، اظهار کرد: براثر بارش برف راه ۱۲۵ روستای مازندران در حوزه ارتفاعات شهرستان‌های رامسر، نوشهر، چالوس، آمل، هراز و سوادکوه مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از بین این روستا، راه روستایی ۱۰ روستا بازگشایی نشده که باید تا ساعات آینده باتوجه به حضور عوامل راهداری بازگشایس شود.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران تصریح کرد: همچنین تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل امور روستایی استانداری مازندران منعقد شده که در برخی مسیرهای روستایی که امکان تردد خودروهای راهداری نیست با همکاری دهیاران تراکتور برای برف‌روبی و عملیات بازگشایی استفاده شود.

فولادی یادآور شد: باتوجه به امکانات راهداری امکان بازگشایی همه محورهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی در ساعات اولیه نیست به همین دلیل محورهای اصلی در اولویت قرار دارند.

وی به پیش‌بینی بارش برف سنگین به‌ویژه سوادکوه تا شرق استان اشاره کرد و گفت: توصیه ما به مردم و مسافران این است سفر های غیرضروری را به تاخیر بیندازند و طی پایان هفته جاری از تردد در مسیرهای ییلاقی استان پرهیز کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: برف انسداد محورهای روستایی محور شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۹۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۷۰ روستا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، اسداله جلال زاده گفت: راه‌های ارتباطی بیش از ۷۰ روستای استان سیلابی شد.

وی افزود: با توجه به مخاطرات جوّی ایجادشده بواسطه سیلاب در هفته اخیر، تعداد ۴۵ تیم عملیاتی راهداری و تعداد ۱۹۰ نفر راهدار با ۱۲۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری سبک و سنگین بصورت شبانه روزی جهت عملیات بازگشایی محور‌های روستایی بکارگیری شدند.

به گفته وی راه های ارتباطی بیش از ۷۰ روستا در شهرستان‌های بیرجند، سربیشه، درمیان، زیرکوه، قاین، خوسف، طبس، بشرویه، سرایان طی ۲۴ ساعت گذشته سیلابی شد و منجر به انسداد ۱۳ مسیر روستایی شد که با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری تمامی محور‌های آسیب دیده از سیلاب اخیر بازگشایی شده و در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل ها، آبنماها، تخلیه قنو‌ها و ریزش برداری کامل محور‌های خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌های مذکور هستند.

جلال زاده سامانه گویای ۱۴۱ را راه ارتباطی بین هم استانی‌ها با مرکز مدیریت راه‌های استان عنوان کرد و گفت: مشکلات بوجودآمده بواسطه سیلاب اخیر توسط همشهریان به سامانه ۱۴۱ انعکاس یافته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع شده است.

دیگر خبرها

  • برخورداری روستا‌های بالای ۵۰ خانوار از راه روستایی
  • چند راه روستایی قم به محور فرعی ارتقاء می‌یابد
  • بیش از ۴ هزار کیلومتر راه‌های استان ایلام خط کشی شد
  • انعقاد ۵ قرارداد روکش آسفالت جاده‌های شهرستان درمیان
  • در دست اجرا بودن ۱۲ طرح راهداری در شهرستان باشت
  • سیلاب فروکش کرده و تمامی راه‌های ارتباطی فریمان باز هستند
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن 70 روستا
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۷۰ روستا
  • راه‌های ارتباطی بیش از ۷۰ روستای خراسان جنوبی سیلابی شد
  • تردد بیش از ۵۰۱ هزار و ۷۰۰ خودرو در جاده‌های زنجان