Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@09:57:06 GMT

درخواست وزیر از روسای فدراسیون‌های ورزشی

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۹۰۴۵

درخواست وزیر از روسای فدراسیون‌های ورزشی

حمید سجادی در نشست با روسای فدراسیون‌ها، عنوان کرد: احساس می‌کردم امروز متفاوت باشد به همین دلیل از معاونان درخواست کردم حضور داشته و از آنها رونمایی شود. اینکه حوزه جوانان از ما جدا نیست. خیلی‌ها از بیرون می‌گویند جوانان فراموش شده‌اند اما محیط های ورزشی با جوانان شکل می‌گیرد. 

وزیر ورزش و جوانان افزود: برای نوجوانان المپیک طراحی شده، فعالیت های فرهنگی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی مدال برای این قشر در درجه بعدی اهمیت قرار دارد. دوست داشتم با دیدگاه‌های معاونان آشنا شویم و از روسای فدراسیون‌ها می‌خواهم ارتباط بگیرند و به ما همفکری بدهند. خودم در هیات دولت دستور گرفتم و اینکه تا آخر ماه فرصت داریم اطلاعات کارکنان کامل شود. 

* با مجلس تعامل داریم 

سجادی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش یادآور شد: به شروع طوفانی خوردیم اما تعاملات خوبی با مجلس داریم، استان‌ها خواسته‌های خود را مطرح می‌کنند. من افتخار داشتم با بالغ بر ۲۰۰ نماینده مجلس جلسه داشته باشم. تاکنون شده از خانم فرامرزیان بپرسید از ۲۷ صدم درصد چقدر داده‌اند؟ ۵ صدم درصد. سجادی همچنین برای رئیس جمهور ابراز موفقیت کرد. 

* در یونیفورم بانوان حجاب و عفاف رعایت شود 

وزیر ورزش گفت: ماموریت‌هایی به ما دادند که از معاون بانوان می‌خواهم جلساتی با نواب رئیس برگزار کنند و کارگروهی در زمینه عفاف و حجاب تشکیل دهند. برای عفاف و حجاب فدراسیون‌ها وقت بگذارند به طوری که ملموس باشد. این باید در یونیفرم بانوان ورزشکار هم رعایت شود. البته در این خصوص مردان هم باید به این موضوع پایبند باشند. 

* به مصوبات شورای برون‌مرزی پایبند باشید 

وی درباره توجه به مصوبات شورای برون‌مرزی، گفت: اگر تصویب نشد خواهش می‌کنم دوستان رعایت کنند و به آن پایبند باشند. چانه‌زنی هست در همان جلسه انجام و به مصوبات عمل شود. 

سجادی تاکید کرد که قرار است در خصوص اقتصاد ورزش، دیپلماسی ورزشی، حقوقی، بانوان، جوانان و ... جلسات متعددی برگزار شود. 

وی از روسای فدراسیون‌ها خواست مغایرت‌های مالی را حتما مطرح کنند و اردوهای داخلی را به خارجی در اولویت قرار دهند. وزیر ورزش همچنین اعلام کرد کارگروهی برای بررسی وضعیت جودو تشکیل خواهد شد. 

* سایت قایقرانی بندر خمیر را زنده می‌کنیم 

وزیر ورزش و جوانان در خصوص مشکلات فدراسیون قایقرانی برای سایت قایقرانی بندر خمیر که محل اردوی ملی پوشان قایقرانی است گفت: اقدام فدراسیون قایقرانی برای ایجاد سایت قایقرانی بندر خمیر بسیار ستودنی است که این موضوع و اقدام را در هیات دولت هم مطرح کرده ام. اعتباراتی به دست اداره کل ورزش هرمزگان رسیده است که دستورش را می‌دهم تا مبلغی را جهت بهتر شدن شرایط سایت قایقرانی بندر خمیر تخصیص دهند تا این سایت زنده شود و ورزشکاران با شرایط بهتری در این سایت به فعالیت خود ادامه دهند. 

وی درباره آیین‌نامه انتخاباتی گفت: این آیین‌نامه قابل بازنگری است. البته آقای علی‌نژاد آن را با همفکری روسای فدراسیون‌ها نوشته است. 

به گزارش فارس، علیپور گفت که اصلا این همفکری نبوده و در اتاق‌شان آن را نوشته‌اند. 

وزیر ورزش درباره تغییرات توسط سرپرستان فدراسیون ها اعلام کرد که تغییرات با مشورت معاونت مربوطه در وزارت ورزش باشد تا شبهه‌ای ایجاد نشود.

منبع: فردا

کلیدواژه: حمید سجادی روسای فدراسیون ها وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  ­محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی کشور در مورد واگذاری سرخابی‌ها گفت: سوم اردیبهشت، روز واگذاری سهام دو باشگاه است و تا آن روز مشخص نیست که چه سازمان و گروهی مالک کدام باشگاه می‌شوند.

هنوز مالکان دو باشگاه مشخص نشدند
وی­ ادامه داد: اختیار خصوصی سازی باشگاه‌های سرخابی به سازمان خصوصی سازی واگذار شده است و شایعاتی که در فضای مجازی در مورد کمالکان دو تیم شنیده می‌شود روز سوم اردیبهشت تعیین تکلیف می‌شود و مالکان دو باشگاه مشخص می‌شوند.

واگذاری این دو باشگاه رویای هواداران است که محقق می شود
وی ادامه داد: در واقع واگذاری ۲ باشگاه پر طرفدار تهرانی از آرزو‌های هواداران فوتبال بود که در دوره‌های قبل و دولت‌های قبلی محقق نشده بود و در دولت فعلی و از زمان حضور آقای هاشمی در وزارت ورزش و جوانان عزم بر واگذاری جدی بوده و هست و به زودی این دو باشگاه واگذار خواهند شد.

ما دنبال باشگاه داری و هیئت مدیره و اینها نیستیم
اسبقیان در مورد اینکه آیا وزارت ورزش در هیئت مدیره دو باشگاه نقش خواهد داشت یا خیر گفت: ما به دنبال دخالت و حضور در هیئت مدیره و این حرف‌ها نیستیم ما طبق نظر وزیر محترم ورزش، دنبال باشگاه داری­ نیستیم و نقش نظارتی داریم و باید به وظایف دیگر وزارت رسیدگی کنیم.

ما از وزارت اقتصاد در ورزش فقط کمک دیده ایم
وی افزود: تمام تلاش وزارت اقتصاد و وزارت ورزش و همه بدنه دولت و شخص رئیس جمهور حل مشکلات ورزش است و در این دوره اهمیت زیادی به ورزش داده شده است و مصوبات ورزشی در این دولت گویایی همه چیز است و ما در مورد وزارت اقتصاد نیز فقط کمک از آنها دیده ایم و امیدواریم با بودجه مناسب پروژه‌های ۵۰ یا ۷۰ درصدی را کامل کنیم.

ورزشگاه آزادی با دستور وزیر باید بازسازی شود
معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد بازسازی ورزشگاه آزادی گفت: دستور وزیر برای بازسازی ورزشگاه صادر شده است و باشگاه‌ها و تیم‌های ما برای دریافت مجوز حرفه‌ای نیاز به ورزشگاه استاندارد دارند و در مورد ورزشگاه جدید هم هر زمان ساخت آن را شروع کنیم در مورد جزئیات صحبت خواهیم کرد.

انتخابات فدراسیون ها طبق زمانبندی برگزار می شود
وی در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون‌های ورزشی گفت: تمامی انتخابات در موعد مقرر برگزار می‌شود و امروز هم یک فدراسیون سه گانه در نهایت آرامش و با حضور تمام اعضاء برگزار شد و بقیه فدراسیون‌های ورزشی هم در موعد مقرر برگزار می‌شود و بر اساس زمانبندی فدراسیون ژیمناستیک در تاریخ ۲۴ اردیبهشت برگزار می‌شود و فدراسیون انجمن‌های ورزشی هم مراحل پایانی را می‌گذراند و همینطور فدراسیون انجمن‌های رزمی نیز در تاریخ ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود.

شادی پریدر از نظر ما سرپرست شطرنج است
اسبقیان در پایان ضمن رد شایعه استعفای سرپرست فدراسیون شطرنج گفت: استعفایی از خانم شادی پریدر به دست ما نرسیده است و از نظر ما ایشان سرپرست فدراسیون هستند.

دیگر خبرها

  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم