Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا اسماعیل زارعی‌کوشا شامگاه چهارشنبه در نشست مدیریت بحران استان در سنندج اظهار داشت: همه امکانات در اختیار مدیریت شهرداری است و با اینکه همه همکاران شهرداری ساعتها تلاش کرده‌اند اما 
ساماندهی تجهیزات و انسجام مدیریتی برای توزیع امکانات که برونداد آن رضایتمندی مردم باشد دیده نشد.

وی با بیان اینکه گزارش‌ها قابل قبول نیست تاکید کرد: این نعمت آسمانی بارش برف که موجب شادی شهروندان شده باید با خدمت‌رسانی مضاعف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی‌کوشا با اشاره به اینکه در این شرایط هیچ دستگاهی نخواهیم داشت که مسوولیتی نداشته باشد ادامه داد: ضعف مدیریت در برخی از نواحی شهرداری مشهود بود و باید در مدیریت آنها تجدیدنظر کرد.

وی خطاب به شهردار گفت: اجازه ندهید ضعف مدیریت تاکسیرانی و خدمات شهری موجب زیر سوال رفتن دیگر بخش‌ها و شهرداری شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه شهر سنندج به شهر تاکسی ها معروف است اما در چنین روزهایی تاکسی نمی‌بینیم یادآور شد: پاکسازی ۸۰۰ نقطه که نانوایی‌های شهر سنندج در آن قرار دارند کار سختی نیست و باید آن نقاط را در اولویت قرار داد.

وی به مردم استان اطمینان خاطر داد: هیچ مشکلی در تامین ارزاق، سوخت و آرد نداریم و دچار هیچگونه کمبودی نخواهیم شد.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: در این مدت شاهد توفیقات خوبی در مدیریت اوضاع بودیم که تدابیر و تصمیمات ترافیکی و مدیریت ترددهای جاده‌ای بسیار موفق بوده که از حادثه منجر به فوت جلوگیری کرده است.

وی اظهار داشت: مدیران با توجه به دشواری در تردد هیچ محدودیتی برای مرخصی استحقاقی کارکنان قائل نشوند و غیبت‌های این چند روز موجه است.

فرمانده انتظامی کردستان هم در این نشست گفت: با هماهنگی دستگاه‌ها، همکاری و تعامل های صورت گرفته و  اعمال مسدودیت و محدودیت موجب شد در محورهای مواصلاتی برون شهری و درون شهری تصادف منجر به فوت نداشته باشیم.

سردار علی آزادی یادآور شد: یگان ویژه و پلیس راه در جاده‌ها در کنار دیگر دستگاه‌ها حضور داشتند و در داخل شهر هم به شهرداری خدمات ارائه دادیم.

وی تاکید کرد: باید بازنگری در شیوه خدمات و مدیریت امور در درون شهر صورت گیرد به ویژه در بخش برفروبی و جمع اوری شاخه‌های درختان شکسته شده مردم ناراضی هستند.

برچسب‌ها کردستان مدیریت بحران سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان مدیریت بحران سنندج کردستان مدیریت بحران سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان در دستور کار فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک» قرار دارد.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اصپاک سامانه جمع‌آوری پسماند در شهر اصفهان است که با هدف جمع‌آوری و ساماندهی مدیریت انواع پسماندها از آبان سال گذشته راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری پسماند خشک قابل بازیافت از نخستین گام‌های سامانه اصپاک است، افزود: با توسعه این نرم‌افزار جمع‌آوری پوسته میوه، پسماند الکترونیک، اقلام حجیم و وسایل مستعمل در فازهای بعدی به این اپلیکیشن افزوده شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در مقابل تحویل انواع پسماند در سامانه اصپاک، بر اساس امتیازی که از تحویل پسماند دریافت می‌کنند، از خدمات موجود در سامانه استفاده کنند.

ساکتی ادامه داد: انواع بیمه‌های آتش‌سوزی، بیمه حوادث، تخفیف خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد و تخفیف خدمات حمل‌ونقلی از جمله خدماتی است که شهروندان در ازای تحویل پسماند خشک در این سامانه دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری پسماند جز ساختمانی به‌عنوان یک خدمت جدید در سامانه اصپاک اضافه خواهد شد، بیان کرد: با تلاش سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان، و برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای توسعه سامانه اصپاک، جمع‌آوری پسماندهای جز ساختمانی نیز با هدف خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به سامانه اضافه خواهد شد.

کد خبر 746126

دیگر خبرها

  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان
  • عمل به آموزه‌های قرآن، نسخه شفابخش نجات بشریت است
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • شهرداری‌های کردستان مدیریت دفن بهداشتی زباله را ندارند
  • جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»