Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، نیروهای مسلح یمن روز چهارشنبه پیشروی گسترده عناصر داعش و مزدوران وابسته به امارات را در منطقه «حریب» و «عین» در مارب را با وجود پوشش هوایی فشرده ناکام گذاشتند.

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در توییتی اعلام کرد: بیش از ٥٠ مزدور اماراتی کشته و زخمی شدند و تعدادی خودروی زرهی نیز منهدم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: نیروی موشکی یمن تجمعات گسترده مزدوران اماراتی را با دو فروند موشک بالستیک هدف قرار داد که باعث تلفات گسترده مزدوران اماراتی شد.

نیروهای مسلح یمن ٢٣ دی ماه نیز پیشروی گسترده عناصر داعش و مزدوران امارات به سمت مناطق حریب و عین را ناکام گذاشته بودند.

به دنبال حملات موفق انصارالله به ابوظبی، مزدوران وابسته به امارات تحرکات خود را برای جبران این شکست افزایش داده‌اند اما به صورت سریالی متحمل شکست‌های زیادی شده‌اند.

کد خبر 5404356

منبع: مهر

کلیدواژه: موشک بالستیک ابوظبی حریب داعش امارات استان مأرب یحیی سریع روسیه ایالات متحده امریکا عراق اوکراین رژیم صهیونیستی فلسطین مسکو امارات متحده عربی واشنگتن ناتو عربستان سعودی ایران سوریه جنگ 2015 یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۹۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین موضع گیری رهبر انقلاب درباره حمله به اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 22 رهبر انقلاب ظهر امروز یکشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان عالی نیروهای مسلح درباره حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل در واکنش به حمله به کنسول گری ایران در دمشق تاکید کردند: «...موضوع تعداد موشک‌های شلیک شده و یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است، موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی و اثبات آن است، که ناراحتی طرف مقابل نیز از همین موضوع است...» بیانات کامل رهبری را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • ببینید | موشک‌های بالستیک ایران توانستند با عبور از سپر دفاعی اسرائیل را هدف قرار دهند!
  • موشک‌های بالستیک ایران توانستند با عبور از سپر دفاعی اسرائیل را هدف قرار دهند! + فیلم
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • مزدوران فرانسوی در خط مقدم جنگ علیه روسیه
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • نخستین موضع گیری رهبر انقلاب درباره حمله به اسرائیل
  • رهبر معظم انقلاب: موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است؛ ناراحتی دشمن از همین موضوع است/ تعداد موشک‌های شلیک شده و یا اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد نیروهای مسلح در حوادث اخیر/ رهبر انقلاب: موضوع تعداد موشک‌های شلیک شده و یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است