Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس در خصوص جزئیات این پرونده گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان از یک واحد صنفی لوازم خانگی در شهر شیراز، پرونده‌ای برای پیگیری این شکایت در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

غلامرضا سالاری گفت: طبق ادعای شاکی، این واحد صنفی در فروش چند دستگاه لوازم خانگی به او مرتکب گرانفروشی شده و خواستار رسیدگی به موضوع و احقاق حق خود شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری با اشاره به احضار متصدی این واحد صنفی به تعزیرات حکومتی گفت: طبق کارشناسی‌های انجام شده، لوازم فروخته شده به این شهروند بسیار گران‌تر از قیمت واقعی آن‌ها بوده و بر اساس نظر کارشناسان، این واحد صنفی مرتکب گرانفروشی شده بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پس از مشخص شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه یک میلیارد ریالی واحد صنفی و بازگشت مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال به شاکی صادر کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جریمه نقدی تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۹۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا لطفی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: پرونده قاچاق پارچه و فندک به ارزش ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم‌آباد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه باتوجه‌به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان، گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۳۰ میلیارد ریال برابر ارزش خودرو حامل کالا و در مجموع به پرداخت ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

لطفی، افزود: مأموران نیروی انتظامی این محموله قاچاق را از یک کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6085636

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت