Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا لفته احمدنژاد شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات حوزه انتخابیه اش در استانداری خوزستان افزود: وضعیت زیرساخت های شهری خرمشهر مطلوب نیست و مردم خرمشهر از این وضعیت ناراحت و ناراضی هستند.

وی با بیان اینکه در حوزه راهسازی در خرمشهر کوتاهی شده است گفت:اداره کل راه و شهرسازی باید در کنار برنامه بلندمدت، طرحهای کوتاه مدتی هم برای بهبود شاخصها در این حوزه در شهرستان تدوین واجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به در پیش بودن سفر راهیان نور و راهپیمایی اربعین حسینی در سال آینده گفت: وضعیت موجود برازنده مردم خرمشهر نیست.

استاندار خوزستان نیز در این نشست با اشاره به بازدیدهای میدانی از خرمشهر ، روستاها و مناطق اطراف آن گفت: مشکلات این شهرستان در حوزه های مختلف بررسی شده و مقرر شد کمبود آب شرب خرمشهر و مینوشهر قبل از تابستان سال آینده به طور کامل از طریق پروژه غدیر تامین شود.

صادق خلیلیان افزود:در زمینه رفع مشکلات  فاضلاب خرمشهر نیزآبفا متعهد شد با بکار گیری چندین اکیپ کاری نقاط بحرانی شبکه فاضلاب این شهر را به سرعت برطرف کند.

وی ادامه داد: در حوزه های مختلف توسعه زیرساخت ها از جمله آسفالت و تامین روشنایی معابر در خرمشهر ، مینوشهر ، شلمچه و روستاهای اطراف آن سازمان آب و برق و توزیع برق منطقه ای متعهد شدند تا قبل از پایان سال جاری این مشکلات را به سرعت برطرف کنند.

استاندار خوزستان همچنین با اشاره به وضعیت بخش بهداشت و درمان این شهرستان گفت: بیمارستان تخصصی قلب خرمشهر که عملیات ساخت آن تا کنون ۶۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد در فهرست مصوبات سفر رییس جمهور قرار گرفته و بزودی تکمیل خواهد شد.

خلیلیان اظهار داشت: تکمیل بیمارستان صحرایی شلمچه با ۸۵درصد پیشرفت فیزیکی نیز با شتاب بیشتری پیگری خواهد شد تا هر چه زودتر تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی افزود: در زمینه دیگر زیرساخت ها از جمله سرمایه گذاری ،کشاورزی و راه آهن نیز طرح ها و برنامه هایی برای شهرستان خرمشهر پیش بینی شده ضمن اینکه شرکتهای بزرگ نفتی و طرح توسعه نیشکر نیز باید در راستای مسئولیت اجتماعی خود در این منطقه به تعهدات خود عمل کنند.

برچسب‌ها خرمشهر نماینده مجلس شورای اسلامی خوزستان صادق خلیلیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرمشهر نماینده مجلس شورای اسلامی خوزستان خرمشهر نماینده مجلس شورای اسلامی خوزستان صادق خلیلیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۹۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۵ درجه‌ای گرما در آبادان و خرمشهر

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۲۷ درجه را نشان می‌دهد که پنج درجه بیشتر از دیروز است.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۵۰ درصد و دید افقی پنج هزار متر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۳ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۵ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر ۲ متر بر ثانیه و هفت کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • رییس صداوسیما از پیگیری وضعیت اقتصادی توسط ساترا خبر داد
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک
  • تحقق ۱۵۰ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان خوروبیابانک
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسوولان بود
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند
  • رشد ۵ درجه‌ای گرما در آبادان و خرمشهر