Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در ادامه پیگیری‌ها و توافقات برای حل و فصل مشکلات مالی باشگاه پرهواردار تراکتور و انتقال مالکیت آن، با پیگیری‌های مسئولان ارشد استان، در دو روز گذشته جلسه ویژه‌ای به ریاست معاون اول رئیس جمهور و با حضور استاندار و وزاری صمت و ورزش تشکیل شده و دستور پرداخت مبلغ قابل‌توجهی برای تسویه بدهی‌های خارجی تراکتور جهت باز کردن پنجره نقل‌و‌انتقالات توسط شرکت ملی مس ایران صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین موافقت و دستور پیگیری تاسیس شرکت مستقل مس آذربایجان صادر شده و مقرر شد برای پیشگیری از مشکلات حقوقی مالکیت دولتی باشگاه‌های فوتبال(مشابه مشکلات سرخابی‌های پایتخت) از الگوی تاسیس شرکت مستقل برای مالکیت باشگاه تراکتور با اسپانسرینگ و سهامداری مس آذربایجان(مشابه سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان) استفاده شود.

همچنین در نتیجه رایزنی‌های استاندار با وزیر کشور، مهمترین مرجع ذیصلاح و تصمیم‌گیر بر ضرورت استقلال شرکت مس آذربایجان و نیز حمایت از باشگاه پرهوادار تراکتور صحه گذاشته و الزام دستگاه‌ها برای همکاری در این زمینه را در دو بند تصویب و ابلاغ کرده است. 

زنوزی، مالک فعلی باشگاه نیز توسط مسئولان ارشد استان در جریان تصمیمات اتخاذ شده قرار گرفته و همکاری و پیگیری اجرای مصوبات را عهده‌دار شده است. وی بر این اساس متعهد به پرداخت ۴۰ درصد مبالغ قرارداد بازیکنان فعلی جهت جلوگیری از جدایی آنها در نیم‌فصل و جذب چند بازیکن خوب برای تقویت تیم در فصل جاری می‌باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز صنایع مس تراکتور تراختور هوادار تراکتور استاندار آذربایجان شرقی انتقال مالکیت تراکتور وزیر کشور بدهی تراکتور زنوزی شرکت مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای توماج صالحی صادر شده، اما هنوز به ما ابلاغ نشده است

وکیل توماج صالحی گفت: رای صادر شده، اما هیچ اطلاعی از جزئیات حکم صادره نداریم و منتظر ابلاغ حکم هستیم تا اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

مصطفی نیلی وکیل توماج صالحی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین جزئیات حکم صادر شده برای موکل خود گفت: رای صادر شده است، اما هنوز نمی‌دانیم رای صادر شده چیست.

وی ادامه داد: منتظر هستیم که رأی به ما ابلاغ شود، پس از آن استنکاف کنیم و بعد از آن اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

وکیل توماج صالحی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ اطلاعی از حکم صادره نداریم. احتمال می‌دهم امروز یا فردا حکم را دریافت کنیم. 

منبع: ایلنا

tags # توماج صالحی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران
  • انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تسریع شود
  • رای توماج صالحی صادر شده، اما هنوز به ما ابلاغ نشده است
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است
  • بیش از ۹۹ درصد از اراضی ملی تثبیت شدند
  • خمس: دوست دارم در آینده به ایران برگردم
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد/ در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد/ دولت همچنان خواهان افزایش تعطیلات آخر هفته است
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم
  • فریاد شیران: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک موفقیت برای دولت است
  • سند ۴۲ میلیون مترمربع از زمین‌های شهر جدید امیرکبیر اراک صادر شد