Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -احمد وحیدی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز به صورت زمینی و هوایی از منطقه سیل زده رودبار و زهکلوت بازدید کرده و با مردم صحبت کردیم گفت: پس از بازدید‌های میدانی از منطقه و شنیدن مشکلات مردم در جلسه‌ای با حضور همه دست‌اندرکاران منطقه مسائل و مشکلات مردم سیل زده را بررسی و مرور کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: مردم روستا‌هایی که راه ارتباطی آن‌ها قطع شده بود، نیاز‌های معیشتی داشتند که باید سریعاً به آن‌ها رسیده شود.

وزیر کشور گفت: در این جلسه در این ارتباط بحث و گفتگو شده و مقرر شد که فردا این کمک‌رسانی‌ها با حجم بیشتری به دست مردم رسیده شود، نیاز مردم به برخی از خدمات ضروری در این مناطق از جمله خدمات پزشکی باید برطرف شده و این خدمات باید به موقع به مردم رسیده شود.

او گفت: برخی چاه‌های کشاورزی دچار مشکل شده بود که باید این چاه‌ها احیا و یا چاه جدید حفر شود، کشاورزان باید بتوانند باقیمانده محصولات کشاورزی خود را حفظ کنند.

وحیدی  گفت: مقرر شد نیرو‌های راهداری و وزارت راه در اسرع وقت این موضوع را دنبال کرده و وزیر راه هم تیمی را برای کمک ترمیم و بازسازی پل‌ها و راه‌ها به منطقه اعزام می‌کند.

به گفته وزیر کشور ماشین‌های مهندسی هم از سپاه و هم از ارتش و وزارت راه در راه است که با استقرار این ماشین آلات راه سازی هم لایروبی‌های جدید انجام و هم راه انحرافی برای پل‌های شکسته شده ایجاد شده تا مشکلات تردد مردم حل شود.

وزیر کشور گفت: برخی از سیل بند‌ها آسیب دیدند که ترمیم سیل بند‌ها با اولویت باید انجام شود و تصمیمات لازم در این جلسه برای کمک به مردم سیل‌زده گرفته شد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل و آبگرفتگی وزیر کشور سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای توانمندسازی محلات شهر اصفهان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نیروی کار جوان بسیار زیاد داریم، گفت: در حال حاضر در بحث مشاغل خانگی ظرفیت‌های فراوانی در مناطق مختلف شهر وجود دارد که باید در این زمینه از آن بهره لازم را ببریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی _پنجشنبه سی‌ ام فروردین_ در نشستی پیرامون توانمندسازی محلات شهر اصفهان با بیان اینکه نگاه ما در حوزه توانمندسازی، کار آفرینی نیست، اظهار کرد: درواقع توانمندسازی به معنای ایجاد فرصت‌های جدید برای حضور و بروز خوب در محله‌ها و مناطق مختلف این کلان‌شهر است.

وی با اشاره به اینکه در بحث توانمندسازی محلات شهر اصفهان، شهرداری بضاعت خوبی دارد و در موضوعات مختلف اگر مشکلی پیش آید، این آمادگی را خواهد داشت تا به رفع مشکل بپردازد، افزود: در این خصوص به‌دلیل مغایر بودن این موضوع با بعضی از سیاست‌های قبل، تلاش مضاعفی را در حوزه کارشناسی و شورا، همچنین در حوزه مدیریت می‌طلبید.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: طی سه سال گذشته درباره موضوع توانمندسازی محلات این کلان‌شهر جلسات بسیاری برگزار شد که به نتایج مشخصی رسیدیم و تاکنون اتفاقات خوبی نیز در این زمینه افتاده است.

نادرالاصلی با اشاره به مردمی کردن این موضوع گفت: از حضور و مشارکت مردم در این حوزه باید استفاده کرد و راه صحیح را به آن‌ها نشان داد.

وی با تاکید بر اینکه معضل فعلی جامعه ما عدم اشتغال و معیشت است، افزود: تلاش مدیریت شهری بر این است تا شرایطی را ایجاد کند و روش درست این روی پای خود ایستادن را نشان دهد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نیروی کار جوان بسیار زیاد داریم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در بحث مشاغل خانگی ظرفیت‌های فراوانی در مناطق مختلف شهر وجود دارد که باید در این زمینه از آن بهره لازم را ببریم.

کد خبر 745830

دیگر خبرها

  • رفع دائم مشکل کم‌آبی به تدبیر دولت انقلابی نیاز دارد
  • لزوم استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای توانمندسازی محلات شهر اصفهان
  • وزیر کشور از وضعیت سیلاب در سیستان و بلوچستان بازید کرد
  • تأمین اعتبارات لازم برای مقابله با خسارتهای سیلاب
  • ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور
  • تاسیسات آبرسانی در جنوب استان کرمان دچار حادثه جدی نشده است/ اعزام تیم واکنش سریع مناطق سیل زده
  • اعزام تیم واکنش سریع آبفای کرمان به مناطق سیل‌زده
  • تیم واکنش سریع آبفا به مناطق سیل زده جنوب کرمان اعزام شد
  • لزوم بازبینی در حرایم بهداشتی دامپروری جهت مشارکت حداکثری مردم در حوزه دام
  • لزوم رسیدگی به صنایع فعال استان گلستان