Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم جوان صرب در رئال مادرید با عده ای اسطوره های باشگاه هم تیمی است. 

لوکا یوویچ بر این باور است که در این لحظه مهاجمی بهتر از کریم بنزما در جهان وجود ندارد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از بوتا اسپورت روسیه، لوکا یوویچ سومین فصل حضور خود در رئال مادرید را می گذراند و همچنان نیمکت نشین است؛ یوویچ با توجه به فرم درخشان کریم بنزما و زوج فوق العاده مهاجم فرانسوی، عملا نمی تواند به مهاجم ثابت تیم آنچلوتی تبدیل شود و رقابتش در اکثر مواقع با دیگر مهاجم نیمکت نشین رئال مادرید یعنی ماریانو دیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوویچ در هر صورت خوشحال است که هم تیمی "بهترین مهاجم جهان" به حساب می آید. 

بنزما در 21 سالگی به رئال مادرید پیوست، من هم همینطور. او در این لحظه بهترین مهاجم جهان است. من خوشحالم که می توانم کنار کریم تمرین کنم و از او چیزهایی یاد بگیرم. وقتی به رئال مادرید آمدم، آنها به من گفتند که بنزما 10 سال است که در باشگاه حضور دارد، آیا می خواهی مانند او شوی؟ و جواب من هم مثبت بود. امیدوارم یک روز به سطح بنزما برسم.

مودریچ؟ کسی که هنگام ورودم به باشگاه از من یک استقبال گرم کرد. رابطه من با او فوق العاده است؛ لوکا همچنین یک بازیکن خارق العاده به حساب می آید. 

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش پرسپولیس دروازه بان دوم می گیرد؛ خبری از جذب ستاره نیست! کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  چرا پیکانی ها از لغو بازی با استقلال شاکی هستند؟ دیدار ژاوی با هیئت مدیره بارسلونا برای تصمیم گیری در مورد عثمان دمبله سالیما موکانسانگا، اولین داور زن در تاریخ جام ملت های آفریقا / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۹۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!

به گزارش "ورزش سه"، دیروز فابیو کاپلو به مادرید بازگشت، جایی که برایش حس بودن در خانه را دارد: «احساس خوبی دارم و خوشحالم که اینجا هستم.»

کاپلو که دو فصل مربی رئال بوده و هر دو بار رئال را قهرمان لالیگا کرده (1997 و 2007) دیشب از نزدیک ال‌کلاسیکو را تماشا کرد: «خوشحالم که برای اولین بار در برنابئو جدید حضور داشتم.»

برای سرمربی ایتالیایی، رئال مادرید تیم برتر بود: «من یک رئال مادرید تماشایی و فوق العاده را دیدم. همه بازیکنان با اشتیاق فراوان، همه با هم به یکدیگر کمک می کردند و سعی می کردند بازی‌ای که عقب افتاده بودند را برگردانند.»

او نقش آنچلوتی را هم تحسین کرد: «کارلو مربی ای است که می داند چگونه حرف های درست را به بازیکنانش بزند. در ال‌کلاسیکو من تغییراتی که در تیم ایجاد کرد را دوست داشتم. رئال در نیمه اول چندان خوب نبود و آنچلوتی سپس همه چیز را درک می کرد. تمام تغییرات او مثبت بودند.»

از طرفی او بارسلونای ژاوی را دوست نداشت: «من سبک بازی بارسا را دوست نداشتم. لمس توپ های بیهوده زیادی را دیدیم. آنها در نیمه اول در کرنرها خطرناک تر بودند. در نیمه دوم آنها یکی دو موقعیت داشتند اما نه زیاد. به نظر می رسید که بازیکنان کاملاً به ایده های مربی خود متقاعد نبودند و نمی دانستند چه باید بکنند.»

کاپلو در مورد صحنه مشکوک عبور توپ لامین یامال از خط دروازه گفت: «این غیرقابل قبول و شرم آور است که لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد در حالی که خاویر تباس ادعا می کند بهترین لیگ دنیا را دارند.»

دیگر خبرها

  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • یوسین بولت: به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه منچسترسیتی را گرفتی
  • پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود
  • طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!
  • فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است
  • درخواست هواداران رئال مادرید از مودریچ: لوکا، بمان!
  • خوشحالی اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا؛ بهترین تیم جهان! / عکس
  • بهترین گل‌های خانگی رئال مادرید در ال کلاسیکو (فیلم)
  • بهترین گل های خانگی رئال مادرید در ال کلاسیکو / فیلم
  • نفرین رئال مهاجم بارسلونا را رها نمی‌کند