Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دایره نظارت بر زندانیان اقتصادی و کارکنان دولت به دنبال انتشار برخی ادعا‌ها درباره حسین فریدون در فضای مجازی، اعلام کرد: حسین فریدون در زندان دوران محکومیت خود را سپری می‌کند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، در پی انتشار برخی ادعا‌ها درباره حسین فریدون در فضای مجازی، سرپرست دایره نظارت بر زندانیان اقتصادی و کارکنان دولت، درباره آخرین وضعیت این محکوم، گفت: حسین فریدون در زندان دوران محکومیت خود را سپری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درویش وند، در عین حال تاکید کرد: این محکوم‌علیه مانند تمامی زندانیان که از مرخصی قانونی برخوردار هستند، از حق قانونی خود برای پیگیری مسائل پزشکی هم استفاده کرده است.

وی افزود: فریدون به ۳۱ میلیارد تومان ضبط اموال و جزای نقدی به همین مبلغ محکوم شده است که در آخرین دوره‌ای که به مرخصی اعزام شده بود، این مسئله نیز پیگیری و براساس حکم دادگاه، مجازات ضبط اموال به صورت کامل محقق شد.

درویش وند، اظهار کرد: در همین راستا نیز تاکنون ۱۵ میلیارد و ۵۰۰‌میلیون تومان از جزای نقدی ۳۱ میلیارد تومانی وی اخذ شده است.

سرپرست دایره نظارت بر زندانیان اقتصادی و کارکنان دولت، عنوان کرد:حسین فریدون در زندان اوین دوران محکومیت خود را سپری می‌کند.

بیشتر بخوانید: وصول بیش از ۷۰ هزار میلیارد تومان از ردمال محکومان دانه‌درشت اقتصادی و ابربدهکاران بانکی فقط در دادسرای تهران/ ظرف دو سال گذشته ۴۹ هزار میلیارد تومان از معوقات بانکی از طریق اجرای ثبت، وصول شد/ احکام پرونده بانک تجارت استان کرمان صادر شد/ محکومیت سه نفر به حبس‌های طویل‌المدت در پرونده نگین غرب

انتهای پیام/

برچسب ها: حسین فریدون زندان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسین فریدون زندان دوران محکومیت خود را سپری حسین فریدون در زندان ۳۱ میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،به گزارش روابط عمومی زندان جهرم، خانمی با مراجعه به دفتر مددکاری زندان جهرم ،۲۰ میلیون تومان را برای آزادی فردی بدهکار واریز و رسید آن را به عنوان هدیه تولد همسرش به وی اهدا کرد.
خیران و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند، می‌توانند هدایای نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۴۲۱۴۲۸۶ به نام انجمن حمایت زندانیان شهرستان جهرم واریز کنند.

شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
  • محکومیت ۴۰ میلیون تومانی قطعی شمس آذر قزوین
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • افزایش استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان خوزستان
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • جریمه شش میلیاردی ۲۳واحد متخلف استان در سال ۱۴۰۳
  • ضبط ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان