Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@13:44:04 GMT

جام جهانی در اروگوئه صد ساله می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۹۳۶۴

جام جهانی 2030 از چند لحاظ جالب توجه خواهد بود

جام جهانی 2030 یک مدعی برای میزبانی دارد، کشور اروگوئه به احتمال زیاد از کشورهایی است که سفت و سخت پای میزبانی جام جهانی خواهد نشست.

به گزارش طرفداری، بین مدعیان میزبانی مسابقات جام جهانی، 11 کشور اعلام کرده اند قطعا برنامه برای میزبانی دارند و 14 کشور هم فقط تمایل خود را برای میزبانی اعلام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشورهای مراکش، اروگوئه، آرژانتین، پاراگوئه، شیلی، رومانی، یونان، بلغارستان، صربستان، پرتغال و اسپانیا نامزدهای برنامه دار برای میزبانی جام جهانی هستند که برخی از این کشورها میزبانی خود را به صورت مشترک اعلام کرده اند.

کشورهای چین، عربستان، کره جنوبی و شمالی، ژاپن، کامرون، کلمبیا، اکوادر، پرو، ایرلند جنوبی و کشورهای بریتانیا( انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی) تنها ابراز تمایل میزبانی کرده اند.

در این بین، کشور اروگوئه به 2 دلیل میزبانی جذاب برای این مسابقات است، اولا این که در این سال جام جهانی فوتبال صد ساله خواهد شد و اروگوئه صد سال قبل میزبان این مسابقات بوده است و دوم این که سال 2030 دویستمین سال استقلال کشور اروگوئه است و اتفاقا در سال 1930 این کشور در صدمین سال استقلالش میزبان جام جهانی شد و نام استادیوم مرکزی این کشور هم استادیوم سنتاناریو یعنی استادیوم صد سالگی است.

تنها قاره ای که از میزبانی جام جهانی منع است آمریکای شمالی و مرکزی و حوزه دریای کارائیب است که در سال 2026 میزبان جام جهانی است و دیگر نمی تواند میزبان این مسابقات در سال 2030 باشد.

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش پرسپولیس دروازه بان دوم می گیرد؛ خبری از جذب ستاره نیست! کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  چرا پیکانی ها از لغو بازی با استقلال شاکی هستند؟ دیدار ژاوی با هیئت مدیره بارسلونا برای تصمیم گیری در مورد عثمان دمبله سالیما موکانسانگا، اولین داور زن در تاریخ جام ملت های آفریقا / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برای میزبانی جام جهانی صد سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۹۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم خنده‌دار است

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم همان قدر خنده‌دار است که نماینده رژیم صهیونیستی با نشان دادن عکس موشک‌ها بر فراز مسجدالاقصی ادعا کرده ایران می‌خواسته مسجدالاقصی را مورد حمله قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اجرایی نشدن سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم همان قدر خنده‌دار است که نماینده رژیم صهیونیستی با نشان دادن عکس موشک‌ها بر فراز مسجدالاقصی ادعا کرده ایران می‌خواسته مسجدالاقصی را مورد حمله قرار دهد.

کسانی که از توقف اجرای سند ۲۰۳۰ توسط این دولت ناراحتند حق دارند که عصبانی باشند اما افراد متدین چرا باید فریب طراحی دشمن را بخورند، دروغ‌های او را باور کنند و قرآن بر نیزه معاویه را بیشتر از قرآن ناطق باور کنند.»

کد خبر 746601

دیگر خبرها

  • میزبانی فرابورس ایران از چهارمین صندوق املاک و مستغلات کشور ​
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • اتصال ریلی چین و ویتنام از طریق دو خط سریع السیر تا سال ۲۰۳۰
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر
  • ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم خنده‌دار است
  • ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم دروغ است
  • قاتل تیلور مصاحبه کرد؛ هیولای آمریکایی: او را دوست دارم اما باید قلابش می‌کردم!
  • آغاز رقابتهای کشوری سپک تاکرا به میزبانی سنندج
  • مازندران میزبان مسابقات تنیس رده‌های سنی دختران و پسران کشور و تور جهانی + فیلم
  • میزبانی موفق همدان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور