Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان رضوی گفت: کار و خدمت‌رسانی در مشهد مقدس دارای جنبه‌های استانی، ملی و جهانی است و فعالیت در این شهر به منزله خدمت به مسلمانان جهان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، یعقوبعلی نظری در آیین معارفه سرپرست فرمانداری مشهد افزود: ما باید از ظرفیت معنوی مشهد به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و اقدامات خود را با این ظرفیت عملیاتی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: متأسفانه تاکنون نتوانسته‌ ایم به‌خوبی از ظرفیت معنوی مشهدالرضا استفاده کنیم و شرمنده امام رضا(ع) و زائران آن بزرگوار هستیم.

او بیان کرد: شهر امام رضا(ع) نباید حاشیه نشین داشته باشد، همه مسوولان و در راس آنها رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه دغدغه دارند و رفع این مشکل، نیازمند انسجام، هدفمندی و تصمیم درست و قاطع است.

استاندار خراسان رضوی گفت: اگر همجواری فرمانداری با استانداری، مشکلاتی را برای فرمانداری ایجاد کرده، مصمم  هستیم تا آنرا به جایگاه اصلی خود کنیم.

نظری با بیان اینکه مشهد نعمات زیادی دارد، اظهار کرد: مشهد مشکلات جدی دارد که بنا داریم با همراهی بخش خصوصی و دستگاه هایی که مستقیم به حوزه معیشت و اقتصاد متصل هستند، جبهه و نهضتی اقتصادی برای حل مشکلات این بخش در استان راه‌اندازی کنیم.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه دستگاههای دولتی و گروه های مردمی همه همراه و فعال هستند، گفت: ذخایر ما به لحاظ مواد غذایی مطمئن و آرامبخش است و همه دستگاهها نیز مراقب هستند تا در این بخش دچار کمبود و نوسان نشویم.

وی ادامه داد: دستگاه ها بدون توجه به نفع و سود و ضرر، به فکر انجام وظایف خود هستند که همه به واسطه وجود حضرت رضا(ع) روی داده است و ورود و مشارکت سرمایه گذاران خارجی در استان نیز ریشه در عشق و علاقه آنان به حضرت ثامن الحجج (ع) دارد که آنان را به این شهر کشانده است.

نظری به انتصاب مدیران در این استان اشاره کرد و گفت: در جابه جایی ها، بر وظیفه شناسی تمرکز داریم و ملاک اصلی در انتخاب افراد همین مساله است، و داشتن نگاه انقلابی و تکلیف‌مداری به کرسی مدیریت، موجب می شود که مدیر نگاه شخصی به صندلی مدیریت نداشته باشد.  

وی گفت: بعد از نگاه انقلابی، داشتن جرات و جسارت اهمیت زیادی دارد، چرا که لازمه تحقق نگاه انقلابی است، چرا که اعتقاد به فرد جهت داده و جرات وی را به حرکت وامی دارد و مدیران نباید تحت تاثیر عملیات روانی دشمن تغییر جهت پیدا کرده و یا دچار سستی در حرکت شوند که چنین نقیصه ای در مدیریت انقلابی جایی ندارد و در کنار شاخصه های اصلی ذکر شده، مدیر باید تجربه مدیریت موفق داشته باشد.

استاندار خراسان رضوی همچنین گفت: مهمترین ابزار بهره مندی از وجود امام رضا(ع) زیارت است، زیارت هم برای دلدادگان و زایران داخلی و خارجی و هم مجاوران حضرت باید آسان، سریع و ارزان شود و نباید زائران در مشهد، دچار سختی و گرانی شوند، چرا که این در شان حضرت امام رضا (ع) نیست، لذا مساله زیارت در اولویت کاری ما خواهد بود.

نظری با تاکید بر اینکه فرماندار مشهد باید این مساله را در اولویت کاری خود قرار دهد، گفت: اگر این مساله حل شود بسیاری از مشکلات و آسیبهای اجتماعی ما به واسطه زیارت کاهش پیدا می کند و خانواده ها قرار یافته و آرام می شوند.

استاندار خراسان رضوی افزود: شورای عالی زیارت که با حضور رییس جمهوری و جمعی از وزیران در مشهد برگزار شد برکات زیادی داشته است و متعاقب آن اکنون تسهیل زیارت آغاز شده است.

وی به نتایج مثبت سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان اشاره کرد و گفت: امام رضا(ع) باید نقطه کانونی همه موضوعات از جمله مسائل شهرسازی باشد، مشهد از توازن لازم در این موضوع برخوردار نیست و توافقات اثرگذاری با سفر مسوولان ملی به مشهد در این زمینه انجام شده است.

نماینده عالی دولت در خراسان رضوی گفت: بدون شک نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی در خصوص فرماندار نظراتی داشتند اما با همه بزرگواری حمایت کردند و در نهایت با اعتقاد خودشان عمل کردند، تفاوت ایده و عقاید نمایندگان مجلس را اختلاف نمی‌بینیم و از امروز فرماندار مشهد با هویتی انقلابی، این سمت را بر عهده می گیرند که از زحمات سرپرست سابق فرمانداری مشهد سپاسگزاری می کنیم. انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا معارفه مشهد رهبر معظم انقلاب خراسان رضوی مشکلات بخش خصوصی اقتصاد مواد غذایی سرمایه گذاران عشق و علاقه گرانی امام رضا فرماندار خانواده رییس جمهوری وزیر راه و شهرسازی دولت مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس استاندار خراسان رضوی فرماندار مشهد استاندار خراسان رضوی امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، اختتامیه پویش ملی خدا میگه ظهر چهارشنبه با حضور ۶۰۰ تن از دانش آموزان دختر به نمایندگی از چندین هزار مخاطب کشوری این رویداد قرآنی مهم در مجتمع فرهنگی امییرالمومنین برگزار شد.

پویش ملی خدا میگه در بستر طرح جامع زندگی با آیه‌ها در ایام ماه مبارک رمضان شکل گرفت و با استقبال بی نظیر نوجوانان بویژه دانش آموزان روبرو شد.

در این مراسم حجت الاسلام هادی صاحبقرانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در خصوص اهداف این پویش گفت: در پویش رسانه‌ای خدا میگه تلاش شد گفتمان ارزش‌های قرآنی با بهره گیری از بزرگترین کتاب الهی در بین نوجوانان آن هم در قالبی نو و خلاقانه ایجاد شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: بیان آیات الهی از زبان نوجوانان پاک و معصوم، جامعه را نورانی و خانواده‌ها را در گرایش به معارف قرآنی ترغیب و تشویق می‌کند.

وی گفت: ارسال حدود ۵ هزار نماهنگ قرآنی با تلاوت کلام الله مجید توسط نوجوانان در فضای مجازی نشان از علاقه و عشق جوانان و نوجوانان به کتاب و سنت الهی دارد اگر ما قالب‌های نوین رسانه را در ترویج فرهنگ دینی همراه با ایده‌های خلاقه به کار بگیریم بی تردید جوانان و نوجوانان عاشقانه فضا‌های فرهنگی را مملو از جلوه‌های حضور خود خواهند کرد.

پویش خدا میگه کاری از واحد رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در جهت ترویج و آشنایی نوجوانان با قرآن در ماه مبارک رمضان برگزار و با تبلیغات گسترده این طرح در شبکه امید و شبکه پویا حدود ۵ هزار کلیپ به دبیرخانه پویش ارسال شد.

دیگر خبرها

  • جشنواره ورزش‌های بومی و محلی جام منتطران در مشهد
  • خدمت حدود ۸ هزار جهادگر در ماه رمضان به مردم خراسان رضوی
  • وضعیت‌جوی خراسان رضوی در هفته پیش‌رو ناپایدار است
  • ۷۸۶۰ جهادگر به مردم خراسان رضوی خدمت کردند
  • نمایش «UN۱۲» در مشهد
  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد
  • هوای ۶ منطقه مشهد در وضعیت پاک است
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)