Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@21:33:31 GMT

پیروزی لحظه آخری بارسلونا در ال کلاسیکوی زنان

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۹۴۸۳

پیروزی لحظه آخری بارسلونا در ال کلاسیکوی زنان

با گلی که در آخرین دقایق بازی به ثمر رسید، بارسلونا به فینال سوپرکاپ زنان اسپانیا راه پیدا کرد. 

به گزارش طرفداری، در جریان نیمه نهایی سوپرکاپ زنان اسپانیا، بارسلونا و رئال مادرید به مصاف هم رفتند. این بازی در شهر مادرید برگزار شد و در پایان این بارسلونا بود که توانست با گل دقیقه 1+90، پیروز زمین لقب بگیرد و به فینال سوپرکاپ زنان اسپانیا راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل صدرنشین لالیگا را در این بازی، الکسیا پوتیاس، کاپیتان بارسلونا و برنده جوایزه توپ طلا و د بست فیفا به ثمر رساند. بارسلونا در فینال به مصاف برنده جدال لوانته و اتلتیکو مادرید می رود. 

الکسیا پوتیاس، زننده تک گل بازی خوشحالی پس از بازیکنان بارسلونا

 

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش پرسپولیس دروازه بان دوم می گیرد؛ خبری از جذب ستاره نیست! کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  چرا پیکانی ها از لغو بازی با استقلال شاکی هستند؟ دیدار ژاوی با هیئت مدیره بارسلونا برای تصمیم گیری در مورد عثمان دمبله سالیما موکانسانگا، اولین داور زن در تاریخ جام ملت های آفریقا / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و با حضور هوادارانش میزبان بارسلونا بود و موفق شد این تیم را در دیداری جذاب و جنجالی با نتیجه 2-3 شکست دهد. 

بلینگام که در بازی رفت ناجی رئال مادرید بود و هر دو گل این تیم را برای پیروزی برابر این حریف قدیمی به ثمر رسانده بود، در این بازی هم بار دیگر به ستاره بی چون و چرای آنها تبدیل شد و توانست گل سوم و پیروزی‌بخش تیمش را در وقت‌های تلف شده وارد دروازه حریف کند. 

او پس از گلی که به ثمر رساند خوشحالی خاصی را با لوکاس واسکز به نمایش گذاشت و سپس به سوی هواداران رفت تا شادی پس از گل مخصوص خودش را با دستان باز انجام دهد و اتفاق جالبی که رخ داد این بود که هواداران روی سکوها هم مانند او این خوشحالی را انجام دادند تا صحنه‌ای تماشایی در برنابئو به تصویر کشیده شود. 

رئال مادرید با این پیروزی اختلاف امتیازش با بارسلونا در صدر جدول را به یازده امتیاز رساند و حالا با کسب دو پیروزی و یک تساوی در سه دیدار پیش رو جام قهرمانی را از آن خود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • قهرمان رئال مادرید؛ جود بلینگام، هواداران بارسلونا را به سکوت دعوت کرد! / عکس
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم
  • رکوردهای جدید برای رئال و بارسا در ال‌کلاسیکوی دیشب
  • رئال مادرید فاتح ال‌کلاسیکوی جذاب و پرگل/ بارسلونا از قهرمانی ناامید شد
  • خلاصه بازی جذاب رئال مادرید و بارسلونا؛ پیروزی شاگردان آنچلوتی
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و بارسلونا از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • آخرین فرصت بارسا برای ماندن در کورس/ رئال پازل را تکمیل می‌کند