Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@23:32:41 GMT

حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس شیراز

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۹۴۹۲

حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس شیراز

ایسنا/فارس به گفته رئیس اورژانس فارس، بامداد امروز یکی از آمبولانس‌های اورژانس شیراز مورد حمله همراه بیمار قرار گرفت.

دکتر محمدجواد مرادیان شامگاه چهارشنبه ۲۹ دی در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن بیان این خبر گفت: بامداد امروز یکی از آمبولانس‌های اورژانس در شیراز هنگام عزیمت به محل مأموریت خود، مورد حمله همراه بیمار قرار گرفت و ضمن توهین و فحاشی به تکنسین‌های اورژانس موجب خسارت به آمبولانس نیز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ناوگان اورژانس کشور فرسوده است و در چنین حوادثی که آمبولانس بدنبال آسیب از چرخه عملیات خارج می شود جایگزین کردن خودرو جدید کار بسیار دشوار و در بعضی مواقع غیر ممکن است.

رئیس اورژانس فارس گفت: اختلال در روند خدمت رسانی اورژانس باعث به خطر افتادن جان یک انسان می‌شود و تحت هیچ شرایطی نباید خللی در کار تکنسین‌های اورژانس بوجود آید و با هر شخصی که باعث اختلال شود برخورد قانونی خواهد شد.

مرادیان همچنین با اشاره به پیگیری قضایی حمله به آمبولانس اورژانس، خاطرنشان کرد: از طریق مراجع انتظامی و قضایی به جد پیگیر موضوع هستیم و عاملین این حادثه قطعا مجازات خواهند شد.

او گفت: بیمار شخص مهاجم پس از حضور عوامل پلیس مورد معاینه قرار گرفت و اقدامات درمانی لازم برای بیمار انجام شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آمبولانس اورژانس شيراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۹۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان گفت: در پی درخواست کمک برای بیمار ۷۰ ساله‌ای که دچار علائم سکته مغزی شده بود، کارشناسان عملیاتی اورژانس پایگاه دورک آقایان سجاد کیانی و رضا اسحاقی به محل اعزام شدند و پس از انجام اقدامات درمانی مناسب، بیمار برای تکمیل درمان به بیمارستان لردگان منتقل شد.

دیگر خبرها

  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب