Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کردستان اعلام کرد: ۱۱ کوهنورد مفقود شده در منطقه کلاترزان شناسابی و نجات یافتند. پیام جلالی امشب در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کردستان که با حضور مسئولان د استانداری برگزار شد، از تلاش برای یافتن کوهنوردان مفقودشده در استان خبر داد و اظهار داشت: ظهر امروز گزارشی مبنی بر مفقودشدن ۱۱نفر در منطقه کلاترزان دریافت و بلافاصله واحد جست‌وجو هلال‌احمر دست به کار و تیم‌های عملیاتی و تخصصی به منطقه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با تلاش ۵ساعته تیم امداد و نجات، راهداری و بخشداری کلاترزان تمامی ۱۱ نفر سالم پیدا و به پایین ارتقاعات و شهر شویشه منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کردستان با اشاره به بارش سنگین برف و کولاک اخیر، تصریح کرد: در حال حاضر شرایط برای کوهنوردی مساعد نیست و توصیه می‌شود که مردم به کوه‌های اطراف شهر نروند.

وی خاطرنشان کرد: در ۷۲ ساعت گذشته و با بروز برف و کولاک در استان بیش از ۱۸۰۰ نفر از مسافران محور‌های مواصلاتی استان کردستان توسط جمعیت هلال احمر اسکان داده شده‌اند.

جلالی از تلاش‌های چند روز اخیر نیرو‌های سپاه، پلیس و راهداری تشکر کرد و یادآور شد: امیدواریم با همراهی یکدیگر بتوانیم این بحزان را پشت سر بگذاریم.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: برف برف و باران برف و کولاک برف پاک کن استان کردستان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۹۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان

سید علی طباطبائی فر معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: به دنبال تشدید بارندگی، برخی مناطق استان سیستان‌وبلوچستان دچار سیلاب شده است که تیم‌های امدادی در منطقه مشغول امدادرسانی هستند. 

وی افزود: هلال احمر استان یزد در راستای همدلی و کمک به هم‌وطنان در استان سیستان‌وبلوچستان، آماده خدمت رسانی است. 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: بدین منظور با هماهنگی سازمان امداد و نجات، یک هزار و ۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از یزد با یک دستگاه تریلی و یک دستگاه فوسو به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان بارگیری و ارسال شد. 

لازم به ذکر بیش از این ۱۰ تیم متشکل از ۴۰ نیرو امدادی هلال احمر استان یزد با ۹ خودرو امدادی به همراه تجهیزات سیلاب و موتور پمپ و ... به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام و همچنان در این مناطق مشغول امدادرسانی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • نجات کوهنورد خرم آبادی گرفتار در ارتفاعات مخملکوه
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • پنج سرنشین خودروی پراید پس از سقوط به زیر پل نجات یافتند
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد