Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: موضوع دیدارهای اخیر روسای جمهور دوران اصلاحات و تدبیر و امید و ناطق نوری تبادل نظر درباره مشکلات و تجربیات گذشته است و ارتباطی با بازسازی جبهه اصلاحات و انتخابات ندارد.

جواد امام در خصوص خبر دیدارهای حسن روحانی و سیدمحمد خاتمی دو رئیس‌جمهور پیشین و علی‌اکبر ناطق نوری گفت:‌ این دیدارها هیچ ارتباطی با بازسازی جبهه اصلاحات و انتخابات نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن احترام به تمام این شخصیت‌ها، این دیدارها یک بازدید معمولی است که شاید هرچند وقت یک بار انجام شود.

وی درباره حضور ناطق نوری در این جلسات هم گفت:‌ آقای ناطق نوری شخصیت مورد احترامی است و در دوره‌های خاصی در نظام حضور داشته و یک شخصیت اعتدالی اصولگراست و جریان اصلاحات را نمایندگی نمی‌کند. این دیدارها مربوط به هفته‌های اخیر هم نبوده است.

جواد امام گفت: دیدار منظمی نیست که بخواهیم بگوییم ادامه دار هست یا نه. حتی این دیدارها تشکیلاتی هم نیست که ادامه دارد باشد.

جواد امام در پاسخ به این سوال که این جلسه به دعوت آقای خاتمی انجام شده است، گفت:‌ هرچند وقت یک بار کسی بانی می‌شود تا دیدارهای مشترکی بین این شخصیت‌ها انجام شود. این دیدار به دعوت آقای خاتمی نبود.

امام همچنین درباره موضوعات این دیدارها هم گفت:‌ در این دیدارها، درباره موضوعات روز،‌ مشکلات و تجربیات گذشته تبادل نظر می‌کنند و موضوع خاصی در این دیدارها مطرح نشده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا اصلاح طلبان حسن روحانی سید محمد خاتمی علی اکبر ناطق نوری جواد امام افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا ناطق نوری جواد امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۹۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متعهد به از بین بردن فساد اداری هستیم

عبدالسلام حنفی، معاون اداری نخست وزیر طالبان در دیدار با شماری از شخصیت‌های علمی و فرهنگی و نمایندگان افغان‌های مقیم اروپا اظهارداشت: تأمین امنیت سراسری، تحکیم ثبات اقتصادی و فراهم‌ کردن سهولت‌های لازم برای شهروندان از وظایف حکومت سرپرست است.

حنفی گفت طالبان متعهد به پایان فساد اداری و ارائه خدمات بهتر به شهروندان است. 

در این دیدار شخصیت‌های علمی و فرهنگی از دستاوردهای طالبان در زمینه‌های پایان فساد اداری، منع مواد مخدر، و اجرای پروژه‌های بزرگ توسعه‌ای در افغانستان قدردانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید امنیت جواد جهان بیکی در کلاله
  • آقای احمدی نژاد! اسرائیل، کشور است؟ /ناگفته هایی درباره واکنش معنادار رئیس جمهور پیشین به حمله موشکی سپاه
  • آذر منصوری و تلاش برای خنثی‌سازی اظهارات مثبت خاتمی
  • توضیح «های‌وب» درباره نحوه اجرای پروژه فیبر نوری در کرمان
  • جزئیات گفتگوی تلفنی رئیس جبهه اصلاحات با مهدی کروبی
  • احمدی نژاد از اسراییل به عنوان «کشور» یاد کرد
  • علیزاده طباطبایی: امام می‌خواستند ارتش حفظ شود/ آقای روحانی نقش موثری در تصفیه‌ ارتش نداشت/ داخل ارتش سال ۵۸ کاملا به هم ریخته بود
  • متعهد به از بین بردن فساد اداری هستیم
  • (ویدئو) حاشیه‌هایی از دیدار چهره‌های سیاسی، اجتماعی و رسانه‌ای با روحانی
  • اسرائیل به دنبال حمله به ایران نیست /پیشنهاد جواد امام برای پیشگیری از اقدامات احتمالی اسرائیل /گوشمالی رژیم صهیونیستی لازم بود