Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنطور که پیداست حسن یزدانی و دیوید تیلور دید مشترکی در تکرار رویارویی جذابشان دارند و ترجیح می‌دهند در مسابقات رسمی رودرروی هم قرار بگیرند.

به‌ گزارش مشرق، اخیراً آمریکایی‌ها لیستی از کشتی‌گیران مد نظرشان برای مصاف دوستانه ۲۳ بهمن ماه در تگزاس با تیم ملی ایران را رسانه‌ای کرده‌اند که در آن نامی از دیوید تیلور آمریکایی دیده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع باعث شده که کادرفنی تیم ملی ایران نیز بر سر کشتی گرفتن حسن یزدانی در این رقابت‌ها دچار تردید شود.

هرچند در سال‌هایی که یزدانی شکست را مقابل تیلور تجربه کرد، نظر خیلی از کارشناسان بر این بود که باید با کشتی‌گیر آمریکایی در میدانی غیررسمی و دوستانه مسابقه داد تا یزدانی بدون هراس از نتیجه، راهکارهای فنی‌اش برای شکست این کشتی‌گیر را تمرین کند، اما حضور یزدانی و تیلور هیچ‌وقت در تورنمنت‌های دوستانه همزمان نشد.

اصولاً تیم‌های کشتی ایران و آمریکا کمتر در طول سال در تورنمنت‌های مشترک شرکت می‌کنند، بنابراین از ۴ مصاف قبلی تیلور و یزدانی، سه مورد آن در مسابقات رسمی بوده است؛ مسابقات جهانی ۲۰۱۸ بوداپست، بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو و جهانی ۲۰۲۱ اسلو. اولین رویارویی آنها در جام جهانی ۲۰۱۷ کرمانشاه بود که حسن یزدانی هرگز توقع حریفی چون تیلور را مقابل خود نداشت.

نام حسن یزدانی قطعاً در لیست تیم ملی کشتی آزاد ایران برای سفر به آمریکا است و به طور حتم اگر تیلور آنجا روی تشک می‌رفت، مقابل کشتی‌گیری که اتحادیه جهانی از او با لقب «جادوگر» یاد می‌کند، کشتی می‌گرفت. با این حال یزدانی هم خیلی تمایلی به رویارویی با تیلور در این مسابقه نداشت.

قابل پیش‌بینی بود که تیلور نخواهد چند ماه بعد از طلای المپیک و نقره جهان، با حسن یزدانی کشتی بگیرد، آن هم در شرایطی که در آخرین مسابقه به یزدانی که لقب «پادشاه» را از اتحادیه جهانی دریافت کرده، باخته است.

طبیعتاً تیلور و یزدانی که یکی در سال ۲۰۲۱ قهرمان المپیک شده و دیگری قهرمان جهان، همچون سال‌های گذشته ترجیح می‌دهند دستاورد خود را در فینال جذاب و پرهیجان‌شان برای یک سال حفظ کنند و مصاف بعدی آنها در مسابقه‌ای رسمی باشد؛ شاید در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ صربستان.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت حسن یزدانی کشتی دیوید تیلور اتحادیه جهانی مشرق تگزاس خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت حسن یزدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«لولوی» حسن یزدانی پیدا شد!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، منصور برزگر در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های ورزش ایران در جمع خبرنگاران در مورد وضعیت کشتی آزاد ایران در المپیک پاریس بیان کرد: من در تمرینات کشتی نیستم اما بر اساس آنچه که از طریق تلویزیون مشاهده می‌کنم باید مقداری روی نفس‌ها و استقامتشان کار کنند. امیدواریم که در المپیک انتظارات مردم را برآورده کنند چون ملت ایران از کشتی توقع مدال دارند. اینکه بگویند پایم درد می‌کند، دستم درد می‌کند، آماده نیستم، مردم کاری ندارند و آنها مدال می‌خواهند.

برزگر در مورد حذف تیلور از حضور در المپیک پاریس گفت: به هر حال تیلور سن به هر حال سن تیلور بالا رفته بود این فردی هم که توانسته او را شکست داده ما هیچ اطلاعاتی از او نداریم. خوشحالیم که تیلور در آمریکا حذف شد البته نباید فکر کنیم که در این وضع خالی شده است چون فردی که اکنون به جای تیلور به المپیک می‌آید همه را شکست داده و حتی تیلور را هم شکست داده است. باید فیلم‌های کشتی این کشتی‌گیر جدید را آنالیز کنند. نمی‌دانم تصمیم کمیته فنی چگونه است و قرار است چه کسی در این وضع به المپیک برود اما اگر قرار است حسن یزدانی به المپیک برود امیدوارم که مدال طلا بگیرد و کشتی ایران صاحب دو طلا شود.

او در پاسخ به این پرسش که حذف تیلور به حسن یزدانی کمکی هم می‌کند؟ تصریح کرد: صد در صد از لحاظ روحی تاثیر زیادی دارد چون تیلور برای حسن یزدانی تبدیل به لولو شده بود. و با توجه به مسائل مطرح شده در رسانه‌ها نیز از لحاظ روحی روی او تاثیر می‌گذاشت.

برزگر در مورد اینکه به نظر می‌رسید کادر فنی ایران خیلی خوب تیلور را آنالیز نکرده بودند چون الان یک کشتی گیر آمریکایی اومد او را به راحتی شکست داد، تاکید کرد: من باید یه انتقاد کلی داشته باشم کشورهایی مانند ژاپن، روسیه و آمریکا بسیار خوب کار می‌کنند زمانی که کشتی ها برگزار می‌شود یک تیم از آنها در بالای سالن حضور دارند و فقط فیلم می‌گیرند. من هم موافقم که ما می‌توانستیم تیلور را راحت شکست دهیم به شرطی که روی آن کار می‌کردیم و آنالیز انجام می‌دادیم. الان آنالیزور ما چه کسی است و چه زمانی دیدید که کشتی به مسابقات برود و یک تیم آنالیزور نیز همراه آنها حضور داشته باشد. آیا افرادی که اثرگذار هستند همراه تیم کشتی به مسابقات می‌روند؟

کد خبر 847109 برچسب‌ها ویژه ورزشی دیوید تیلور- کشتی گیر آمریکا حسن یزدانی -کشتی

دیگر خبرها

  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • «لولوی» حسن یزدانی پیدا شد!
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • ناراحتی پادشاه از غیبت دیوید تیلور در المپیک؛ حسن یزدانی: زیبایی کشتی کمتر شد!
  • یزدانی - تیلور و یک دشمن مرموز مشترک!
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!