Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@03:57:34 GMT

تولد نوزادان سه قلو در گچساران +عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۹۶۰۷

تولد نوزادان سه قلو در گچساران +عکس

 نوزادان سه قلو در اتاق عمل بیمارستان بی بی حکیمه گچساران، سالم متولد شدند.

دکتر پردیس بخشایی، مسئول فنی بخش ای وی اف بیمارستان بی بی حکیمه شهرستان گچساران در گفت و گو با خبرنگار ایسنا از تولد نوزادان سه قلو در این بیمارستان خبرداد و گفت: یک زن ۳۲ ساله پس از نازایی ثانویه طی دومین زایمان خود و در ۳۵ هفتگی با انجام عمل سزارین صاحب سه فرزند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این زن که به علت نازایی ثانویه تحت درمان و دارو بود، روز دوشنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۰ در بیمارستان بی بی حکیمه شهرستان گچساران صاحب دو فرزند دختر و یک پسر شد.

بخشایی با بیان اینکه این مادر هم اکنون یک فرزند پسر حدود ۸ ساله دارد، اظهارکرد: یکی از نوزادان سه قلوی این زن در بخش مراقبت های ویژه نوزادان (NICU) و دو قل دیگر به دلیلی زردی در این بیمارستان بستری شده اند.

 مسئول فنی بخش ای وی اف بیمارستان بی بی حکیمه شهرستان گچساران تصریح کرد: وزن این نوزادان قل اول دو کیلوگرم، قل دوم  ۲کیلو و ۳۰۰ گرم و قل سوم ۲ کیلو و ۱۰۰ گرم بوده و حال عمومی مادر و نوزادان خوب است.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون مادران نابارور تحت درمان این بیمارستان، ۴ سه قلو و بیش از ۲۰ دو قلو در این بیمارستان و شهرهای بهبهان استان خوزستان، نورآباد ممسنی استان فارس و یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ختم به بارداری و زایمان شدند./ایسنا

انتهای پیام

منبع: فردا

کلیدواژه: نوزادان سه قلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۹۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزادان منطقه ۲ تهران صاحب درخت شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شهردار ناحیه۷ منطقه ۲ تهران گفت: پویش نفس‌های تازه شهر با غرس نهال بنام نوزادان متولد شده از دی ۱۴۰۲ در محلات شهرک قدس و ایوانک با شعار «هر نوزاد یک درخت» در بوستان کودک اجرا شد.

ساسان سعیدی افزود: این پویش با هماهنگی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه برگزار می‌شود و به رسم مهربانی با تولد هر نوزاد درختی به زمین هدیه می‌شود.

وی گفت: اطلاع رسانی و شناسایی خانواده‌های گروه هدف، تهیه بانک اطلاعاتی نوزادان، اهداء هدیه به نوزادان از جمله اقدامات اجرایی در این پویش است.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • ثبت تولد ۳ قلوها در اصفهان ۱۴۰۳ + عکس نوزادان
  • نوزادان منطقه ۲ تهران صاحب درخت شدند
  • جشن تولد خونین در باغ ویلا | قتل دلخراش دو جوان با شلیک گلوله
  • برخورداری از خدمات صندوق عشایری و روستایی با تولد فرزند سوم
  • جشن تولد یک سالگی نوزاد نارس در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید