Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:23:35 GMT

کامبک دیوانه‌وار تاتنهام در شهر روباه‌ها

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۹۶۲۱

کامبک دیوانه‌وار تاتنهام در شهر روباه‌ها

به گزارش ایرنا، دیدار تیم ‌های لسترسیتی و تاتنهام چهارشنبه شب در چارچوب دیدارهای معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه کینگ پاور استادیوم برگزار شد و در نهایت تاتنهام موفق شد با یک کامبک رویایی میزبان خود را شکست دهد.  

در نیمه نخست این دیدار در ابتدا پاتسون داکا در دقیقه ۲۴ موفق شد گل نخست لستر را به ثمر برساند اما در ادامه شاگردان آنتونیو کونته موفق شدند توسط هری کین در دقیقه ۳۸ به گل تساوی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در نیمه دوم باز هم این تیم میزبان بود که موفق شد توسط جیمز مادیسون در دقیقه ۷۶ به گل برتری دست یابد. اما این پایان کار نبود. شاگردان کونته که نمی خواستند بازنده به لندن برگردند، در دقیقه ۵+۹۰ موفق شدند گل تساوی را توسط استیون برخواین به ثمر برسانند. 

در حالی که همه منتظر سوت پایان این بازی بودند، برخواین که در دقیقه ۷۹ به میدان آمده بود و گل تساوی را نیز به ثمر رسانده بود، موفق شد در دقیقه ۶+۹۰ گل دوم خودش و سوم تیمش را به ثمر برساند تا روباه‌های شهر لستر کامبک دیوارنه واری از تاتنهامی‌ها خورده باشند. 

تاتنهام با این پیروزی ۳۵ امتیازی شد و به رده پنجم صعود کرد. لستر نیز با این شکست ۲۵ امتیازی ماند و در همان رده دهم جای گرفت. 

برچسب‌ها هری کین لیگ برتر انگلیس آنتونیو کونته تاتنهام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هری کین لیگ برتر انگلیس آنتونیو کونته هری کین لیگ برتر انگلیس آنتونیو کونته تاتنهام موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۹۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محاصره شرکت صهیونیستی البیت در انگلیس توسط معترضان

تعدادی از معترضان در شهر لستر انگلیس شرکت البیت را در اعتراض به عرضه تسلیحات از سوی این شرکت به رژیم صهیونیستی برای کشتار مردم فلسطین محاصره کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، معترضان در میدلنز (منطقه مرکزی کشور انگلیس)، شرکت تسلیحاتی صهیونیستی البیت در شهر لستر که به رژیم اسرائیل پهپاد برای کشتار فلسطینی‌ها می‌دهد را محاصره کردند.

 

.

 


معترضان از کارکنان این شرکت خواستند که عرضه سلاح برای نسل کشی فلسطینی‌ها را متوقف کنند و پلیس نیز از همدستی با شرکت دست بردارد. آنها همچنین فریاد «البیت را تعطیل کنید» سر می‌دادند.

برگزاری اعتراضات ضد اسرائیلی در برلین

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • آزمون: وظیفه‌ام بود، همه باید به رم کمک کنیم
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • محاصره شرکت صهیونیستی البیت در انگلیس توسط معترضان