Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال تاتنهام در یک بازی معوقه مقابل تیم فوتبال لسترسیتی در حالی که تا آخرین دقایق تن به شکست داده بود، به پیروزی دست پیدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال تاتنهام میهمان لسترسیتی بود که این بازی با پیروزی 3 بر 2 شاگردان آنتونیو کونته خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه ابتدا پتسون داکا در دقیقه 24 لسترسیتی را پیش انداخت و هری کین کاپیتان تاتنهامی‌ها در دقیقه 38 گل تساوی را زد. روباه‌ها‌ها مجدداً با گلزنی جیمز مدیسون در دقیقه 76 پیش افتادند و تا دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم پیش بودند.

در حالی که همه برای شنیدن سوت پایان بازی و اعلام شکست تاتنهام آماده شده بودند، استیون برگوین تعویض طلایی آنتونیو کونته که در دقیقه 79 به جای سرخیو رگیلون به میدان رفته بود، در پنجمین دقیقه وقت تلف شده نیمه دوم تاتنهام را از شکست نجات داد. او اما دو دقیقه بعد دومین گل خود و سومین گل تیمش را هم به ثمر رساند تا شبی رؤیایی را برای هواداران میهمان لندنی بسازد.

تاتنهام با این نتیجه دهمین پیروزی در نوزدهمین بازی فصل خود را کسب کرد و با 34 امتیاز به رده هفتم جدول صعود کرد. لسترسیتی اما با قبول هفتمین شکست فصلش با 26 امتیاز در رده دهم جدول باقی ماند.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس تاتنهام لیگ برتر انگلیس تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۹۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی تیم‌‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل

مصاف دوستانه ماتادورها و سلسائو با وجود پرگل بودن، برنده نداشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های دوستانه فوتبال، بامداد امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید، تیم‌های ملی اسپانیا و برزیل برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی 3-3 به پایان رسید.

برای اسپانیا در این بازی رودری در دقایق 12 و 87 (هر دو پنالتی) و دنی اولمو در دقیقه 36 و برای برزیل رودریگو در دقیقه 40، اندریک در دقیقه 50 و لوکاس پاکتا در دقیقه 6+90 (از روی نقطه پنالتی) گلزنی کردند.

این دومین بازی بدون برد متوالی اسپانیایی‌ها در روزهای فیفای ماه مارس پس از شکست یک بر صفر مقابل کلمبیا بود. برزیلی‌ها اما بازی قبلی خود برابر انگلیس را با نتیجه یک بر صفر برده بودند.

پیروزی آلمان و فرانسه و توقف انگلیس در بازی‌های دوستانه ملی

 

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • جدیدترین شکست چلسی: 62 میلیون برای 32 دقیقه بازی!
  • نابسامانی مدیریتی وخریدهای جنجالی/ شوک‌هایی که رنگ زردها را پراند
  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • انگلیس فحاشی به داور را تحمل نمی‌کند
  • تساوی تیم‌‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • پیروزی آلمان و فرانسه و توقف انگلیس در بازی‌های دوستانه ملی
  • بلینگام: اگر انگلیس دوباره می‌باخت، مردم کلی به ما بد و بیراه می‌گفتند
  • انگلیس 2-۲ بلژیک؛ فرار از شکست در بلینگتایم!
  • این برنامه ریزی قهرمان لیگ برتر را تغییر می‌دهد!
  • یک خارجی تعویض طلایی والیبال ایران شد