Web Analytics Made Easy - Statcounter

تغییر سیستم دادن رانگنیک به خط دفاع سه نفره پس از جلو افتادن مقابل برنتفورد باعث شده است تا سرمربی این تیم لندنی به شاگردانش ببالد. 

توماس فرانک پس از شکست ۳-۱ برنتفورد مقابل منچستریونایتد، شانس را عاملی بزرگ در سرنوشت بازی معرفی کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، منچستریونایتد در نیمه اول بازی یاد شده تحت فشار قرار داشت ولی در نیمه دوم شرایط عوض شد و در نهایت آن‌ها هر سه امتیاز این مسابقه را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی دانمارکی برنتفورد گفته است:

به شدت به تیم خودم افتخار می‌کنم. ما کوچک‌ترین باشگاه لیگ برتر هستیم و منچستریونایتد بزرگ‌ترین آن. ما در نیمه اول آن‌ها را نابود کردیم و حتی موقعیت نصفه و نیمه‌ای هم نداشتند. سه فرصت بزرگ گلزنی داشتیم و این بازی می‌توانست فقط یک برنده داشته باشد. آن‌ها به طرز حیرت انگیزی خوش شانس هستند. همه چیزهایی که در مورد استفاده از فرصت‌ها به ذهن‌تان می‌رسد را خودم می‌دانم. آن‌ها مقابل برنتفورد کوچک دست به تغییر سیستم زدند. 

امشب یکی از آن‌ها شب بود؛ باید به داوید دخیا آفرین گفت. اگر دوباره آن فرصت‌ها نصیب ما شود، توپ بالاخره در یک مورد وارد دروازه‌ می‌شود. دوندگی بالای ما آن‌ها را کُشت. ما در نیمه اول این را نشان دادیم و به سبک برنتفورد بازی کردیم. 

از سه گلی که زدند، دومی ناامید کننده‌ترین بود و پس از آن برگشتن به بازی سخت شد. در نیمه اول حریف را به طرز فوق العاده‌ای در هم کوبیدیم... به شدت به تیم خودم افتخار می‌کنم. 

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش پرسپولیس دروازه بان دوم می گیرد؛ خبری از جذب ستاره نیست! کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  چرا پیکانی ها از لغو بازی با استقلال شاکی هستند؟ دیدار ژاوی با هیئت مدیره بارسلونا برای تصمیم گیری در مورد عثمان دمبله سالیما موکانسانگا، اولین داور زن در تاریخ جام ملت های آفریقا / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نیمه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم

15 سال از کامبک دیدنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام گذشت.

دانلود (75.1MB)

دیگر خبرها

  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • برتری 3-2 منچستریونایتد مقابل میلان در شب بریس کاکا و وین رونی (24 آوریل 2007) / فیلم
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • ان هتوی به آرسنال کمک کرد، چلسی در حد کاغذ خیس هم مقاوم نیست
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است