Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@21:09:23 GMT

نمایش مضحک سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد+فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۹۷۷۴

نمایش مضحک سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد+فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش فارس، کانال ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی، شامگاه امروز (چهارشنبه)، گزارش داد که «گیلعاد اردان» سفیر این رژیم در سازمان ملل متحد با سنگی بزرگ در جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد حاضر شده است.

سفیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مضحک و با اشاره به سنگی بزرگ که آن را با خود به جلسه شورای امنیت برده بود، گفت که فلسطینی‌ها با سنگ ساکنان اراضی اشغالی را می‌زنند در حالی که این اقدامات «تروریستی» خوانده نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیلعاد اردان به عنوان نماینده رژیمی که بارها با موشک و بمب ساکنان فلسطین اشغالی را هدف حمله قرار داده در ادامه اظهارات خود از بی‌توجهی سازمان ملل به «سنگ‌پرانی فلسطینیان» انتقاد کرد.

اردان همچنین در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این ادعا که فلسطینی‌ها درباره محله شیخ جراح در قدس اشغالی روایت‌های دروغین منتشر می‌کنند، به عملیات اخیر صنعاء علیه ابوظبی پرداخت و بر حمایت تل‌آویو از امارات تأکید کرد.

او همچنین بدون اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در منطقه، به تکرار ادعاهای همیشگی این رژیم علیه ایران پرداخت و این کشور را به ناامن‌سازی منطقه متهم کرد.

اظهارات سفیر رژیم صهیونیستی درباره سنگ‌پرانی فلسطینیان در حالی مطرح می‌شود که پیشتر روزنامه عبری‌‌زبان «هاآرتص» اذعان کرده بود که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی تنها در جنگ اخیر با غزه با بمباران این باریکه ۶۷ کودک را به شهادت رسانده‌اند.

این روزنامه عبری‌زبان با انتشار تصاویر تمام این ۶۷ کودک فلسطینی، در بخشی از گزارش خود درباره چگونگی به شهادت رسیدن برخی از این کودکان نوشته بود، «"حماده" سیزده‌ساله و "عمار" ده‌ساله از آرایشگاه بازگشته بودند. "یحیی" سیزده‌ساله برای خرید بستنی رفته بود و جسد "امیره" شش‌ساله، "اسلام" هشت‌ساله و "محمد" نه‌ماهه زیر آوار پیدا شد» 

منبع: الف

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۹۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگی ایران در سازمان ملل: اقدام نظامی ایران مبتنی بر دفاع مشروع بود

 نمایندگی ایران در سازمان ملل نوشت: اقدام نظامی ایران مبتنی بر دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش تسنیم، صفحه نمایندگی ایران نزد سازمان ملل متحد نوشت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران بر اساس بند 51 منشور سازمان ملل متحد و مبتنی بر دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

موضوع را می توان پایان‌یافته تلقی نمود. با این حال، اگر رژیم اسرائیل مرتکب اشتباه دیگری شود، پاسخ جمهوری اسلامی ایران به‌طور قابل‌توجهی شدیدتر خواهد بود.

این درگیری میان ایران و رژیم سرکش اسرائیل است و آمریکا باید از آن دور بماند!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نخستین تصاویر از اصابت موشک‌های ایرانی به سرزمین‌های اشغالی (فیلم) بیانیه نمایندگی ایران در سازمان ملل درباره پاسخ تنبیهی

دیگر خبرها

  • گفتگوی امیرعبداللهیان و گوترش درباره حمله ایران
  • تداوم یاوه گویی‌های نتانیاهو علیه ایران
  • گفتگوی تلفنی امیر عبداللهیان با دبیر کل سازمان ملل
  • گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان با دبیر کل سازمان ملل متحد
  • گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان با دبیر کل سازمان ملل متحد
  • اظهارات قابل توجه زورگیر ۱۹ ساله بزرگراه صدر را ببینید | فیلم
  • روزنامه عبری‌زبان: پاسخ ایران ناشی از اشتباه «مضحک استراتژیک» اسرائیل بود
  • سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود
  • نمایندگی ایران در سازمان ملل: اقدام نظامی ایران مبتنی بر دفاع مشروع بود
  • اقدام نظامی ایران براساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل بود