Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: تا پایان سال درخواست هیچ افزایش قیمتی در ستاد تنظیم بازار بررسی نخواهد شد و دستگاه‌های ذیربط با اهتمام بیشتری در این حوزه عمل کنند.

به گزارش بازارنیوز، محمد مخبر در جلسه روز چهارشنبه ستاد تنظیم بازار که به ریاست وی برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید اقدامات انجام شده ستاد تنظیم بازار برای فراوانی اقلام، ثبات بازار و جلوگیری از گرانی‌ها تا پایان سال جاری و به ویژه در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به صورت ویژه‌تر ادامه یابد تا شاهد هیچگونه افزایش قیمت و گرانی در کالا‌های هدف و اقلام اساسی و نیاز‌های مردم وجود نداشته باشد، گفت: با تلاش‌ها و اقدامات دولت علاوه بر تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم در مرحله‌ای هستیم که می‌توانیم تبدیل به صادرکننده و تامین کننده نیاز‌های کشور‌های همسایه شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: تا پایان سال درخواست هیچ افزایش قیمتی در ستاد تنظیم بازار بررسی نخواهد شد و دستگاه‌های ذیربط با اهتمام بیشتری در این حوزه عمل کنند.

مخبر همچنین با تاکید بر ضرورت هوشمند سازی شبکه توزیع و خدمات در بخش‌های مختلف تصریح کرد: هوشمند سازی تنها راه مبارزه با فساد، شفافیت اطلاعات و قطع شدن واسطه گری در کشور است.

در این جلسه که وزرای صمت، جهاد کشاورزی، دادگستری، راه و شهرسازی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، سخنگوی دولت و شهردار تهران حضور داشتند، وزارت راه گزارشی از وضع موجود و نیازمندی‌های بخش خدمات حمل بار برون شهری و همچنین اقدامات و سیاست‌های حمایتی اتخاذ شده در کارگروه پایش وضعیت حمل و نقل کشور ارائه کرد.

همچنین در ادامه جلسه در راستای حمایت و حل مشکلات کامیون داران و شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای مقرر شد سیاست گذاری‌ها و برنامه ریزی‌های لازم در جهت تامین و توزیع لوازم یدکی، روغن موتور دیزلی با قیمت کارخانه، تامین لاستیک سنگین و نیمه سنگین با کیفیت و قیمت مصوب و تسهیل و تسریع در نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کشور اتخاذ شود.

شهرداری تهران نیز در این جلسه گزارشی از نرخ خدمات، ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی و مدل‌های فعلی و پیشنهادی در قیمت گذاری حمل و نقل درون شهری و جابجایی مسافر در بخش‌های مختلف مترو، اتوبوس و تاکسی ارائه کرد.

همچنین وزارت جهاد کشاورزی گزارشی از آخرین اقدامات در حوزه شبکه هوشمند تجاری سازی کشاورزی و آماری از چگونگی توزیع هوشمند کالا‌های اساسی موردنیاز مردم را به اطلاع اعضا رساند.

در این جلسه مقرر شد با افزایش ظرفیت شبکه توزیع هوشمند و همچنین مراکز و میادین میوه و تره بار تا پایان سال جاری اقلام مورد نیاز مردم در سریعترین زمان و آسانترین راه به دست مردم برسد





/ایرنا

برچسب ها: مخبر ، افزایش قیمت ، قیمت لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000QRH

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مخبر افزایش قیمت قیمت ستاد تنظیم بازار تا پایان سال افزایش قیمت حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۹۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس، گفت: مجلس شورای اسلامی هفته آینده جلسه‌ای درباره وضعیت بازار ارز خواهد داشت.

در حال تکمیل

کد خبر 6079493 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • واگذاری تنظیم بازار کسب و کارهای بازی‌محور به وزارت فرهنگ
  • نتیجه جلسه وزیر صمت با شورای رقابت چه بود؟
  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه
  • منتظر تصمیم ستاد تنظیم بازار در خصوص نرخ بلیط هواپیماها هستیم
  • پیش‌بینی قیمت مسکن تا پایان سال ۱۴۰۳ | برای خرید مسکن در ارزان‌ترین نقظه تهران باید این مقدار هزینه کنید
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
  • تداوم نظارت مستمر بر بازار تا پایان سال
  • بررسی ۴۵ درخواست در دومین جلسه شورای طبقه بندی زندان ارومیه
  • "جنگ" در راه نیست ، "در" همچنان بر همان پاشنه میچرخد
  • فراوانی کالا‌های اساسی راهبرد ستاد تنظیم بازار قم است