Web Analytics Made Easy - Statcounter

«یدالله شکری» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: راه دسترسی تازه آباد به ازگله بازگشایی شده است اما متاسفانه در ۲ نطقه به دلیل کولاک باعث مشکلات تردد شده است.

وی ادامه داد: در محور ازگله تا محدوده «مله کرمینه» برف روبی و بازگشایی شده و هفت روستای مجتمع امام علی (ع) باقی مانده که عملیات بازگشایی آنها درحال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ثلاث باباجانی اضافه کرد: طول راه های شهرستان ۶۳۴ کیلومتر است و تمام جاده ها و راه های ارتباطی شهرستان به طور کامل برف گیر شده و کولاک و دمای هوا باعث شده در ساعات شب تردد در قسمت هایی از محورها، با زنجیر چرخ امکان پذیر باشد.

شکری اظهار داشت: در بارش اخیر در کل محورهای شهرستان ثلاث باباجانی شاهد بارش نعمت برف بودیم و با امکانات شهرستان در ‌ساعت اولیه، عملیات برفروبی توسط راهداران شهرستان آغاز شد که به دلیل پراکندگی و تعداد بالای روستاها، سرمای هوا و وقوع کولاک ، عملیات برفروبی با تاخیر مواجه شده است.

وی اصافه کرد: تمام امکانات شهرستان برای خدمات رسانی و کمک به مردم بسیج شده است و از روز گذشته تعدادی ماشبن آلات برف روبی از دیگر مناطق به ماشین آلات راهداری اضافه شده است.

شهرستان حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستا است که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.

آغاز بارش برف از بامداد پنجشنبه در استان

معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه نیز با اشاره به کاسته شدن شدت سرما در مناطق مختلف طی روز چهارشنبه، گفت: پیش‌بینی می شود دمای روزانه حدود چهار تا پنج درجه نسبت به روز قبل و هشت تا ۱۰ درجه دمای شبانه افزایش یابد.

«علی محمد زوراوند» همچنین با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به جو استان، افزود: انتظار می رود فعالیت این سامانه امروز پنجشنبه باشد و بیشتر هم نیمه غربی را در برخواهد گرفت و عمدتا بارش ها به صورت برف خواهد بود.

زوراوند خاطرنشان کرد: ورود این سامانه بارشی که با جریان هوای سرد همراه خواهد بود مجددا باعث کاهش شدید دمای هوا خواهد شد به گونه ای که پنجشنبه و جمعه هفته جاری دمای روزانه چند شهر استان از جمله کرمانشاه نیز به کمتر از صفر درجه خواهد رسید.

معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه ادامه داد: در روزهای یاد شده پیش‌بینی می شود دمای هوای شبانه مناطق گرمسیری بین ۲ تا ۵ درجه، مناطق معتدل بین ۱۰ تا ۱۴ درجه و مناطق سردسیر هم بین ۱۶ تا ۲۲ درجه زیر صفر برسد.

وی یادآوری کرد: دمای شبانه اکثر شهرهای استان تا اواسط هفته آینده همچنین زیر صفر درجه خواهد بود و تنها مناطق گرمسیری دمای آن ها به بالای صفر می رسد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ثلاث باباجانی ازگله بارش برف قطع برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ثلاث باباجانی ازگله سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ثلاث باباجانی ازگله بارش برف قطع برق ثلاث باباجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۰۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه قوی بارشی درجنوب کرمان فعال شد

 مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان کمی ابری تا ابریست، گفت: بارش باران از مناطق جنوبی استان آغاز شده است و به تدریج این سامانه بیشتر مناطق را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 
وی افزود:عمده بارش‌ها برای عصر سه شنبه تا صبح چهارشنبه در نیمه جنوبی استان است که احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها، آبگرفتگی معابر، تگرگ، رعد و برق، جاری شدن رودخانه‌های فصلی دور از انتظار نیست لذا از تردد در حاشیه رودخانه‌ها خودداری و از صعود به ارتفاعات اکیدا خود داری شود.

وی بیان کرد:همچنین طی این مدت وزش باد در بیشتر مناطق پیش بینی می‌شود.

سلاجقه تصریح کرد: برای روز پنج شنبه افزایش ابرو بارش پراکنده باران در ارتفاعات جنوب استان پیش بینی می‌شود.

 کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: با توجه به نوع بارش‌های پیش بینی شده در سطح استان خطر احتمال سرمازدگی برای محصولات دور از انتظار نیست لذا محصولات قابل برداشت، برداشت و زه کشی باغات برای خسارت سیلاب انجام شود. 

وی اظهار کرد : طی دوساعت گذشته ایستگاه میانده جیرفت با ۵ ونیم میلیمتر بارندگی بیشترین بارندگی را در مناطق جنوبی داشته همچنین هر چه شهر‌های جنوبی به سمت هرمزگان نزدیکتر باشند بارندگی بیشتری دارند.
 
سلاجقه گفت:منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۴ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 
سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۱ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • لاله زار سردترین ایستگاه سرد کشور
  • بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در ایران
  • بارش‌های خفیف برای زنجان پیش بینی شد
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان
  • راه ارتباطی هشت روستای کوهستانی منطقه ریگان قطع شده است
  • آسمانِ یزد بارانی است
  • آغاز بارش‌ها در استان یزد/ تداوم بارندگی‌ها تا فردا + فیلم
  • شروع بارندگی در استان یزد
  • سامانه قوی بارشی درجنوب کرمان فعال شد