Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@05:36:05 GMT

آزادی پسرنماینده تهران ازچنگ تروریست ها

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۰۳۰۲

آزادی پسرنماینده تهران ازچنگ تروریست ها

فرزند نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که چندی پیش از سوی کردهای سوری ربوده شده بود، با رایزنی نیروی قدس سپاه آزاد شد. ناطقان:  پسر اقبال شاکری - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی - در مناطق شمال سوریه که کردهای سوریه حضور دارند، به عنوان پیمانکار پروژه‌های عمرانی به فعالیت مشغول بود اما از هفته‌های گذشته توسط آنان ربوده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





با رایزنی نیروی قدس سپاه و طی یک مبادله، فرزند اقبال شاکری از چنگال کردهای سوریه که با آمریکایی‌ها رابطه بسیار نزدیکی دارند، خارج شده است‌.
منبع: ایسنا برچسب ها: نماینده ، تهران ، ناطقان ، تروریست ها

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نماینده تهران ناطقان تروریست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۰۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقبال سیستم روسی «میر» در آفریقا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، کشور «مالی» از تمایل خود برای به کارگیری سیستم پرداخت «میر» روسیه در تبادلات مالی خود خبر داد.

«درا آلو کولیبالی» کنترل کننده خدمات عمومی کشور مالی روز شنبه اعلام کرد که این کشورعلاقه مند به استفاده از سیستم پرداخت «میر» روسیه در تبادلات مالی خود است.

این مقام کشور مالی در پاسخ به سوالی در حاشیه نشست دوجانبه با روسیه گفت که این اقدام سطح قابل توجه همکاری میان این دو کشوررا تقویت خواهد کرد.

پس از آنکه تحریم‌های روسیه ناشی از جنگ اوکراین، انجام تراکنش‌های فرامرزی با استفاده از پول و سامانه های پرداخت غربی مانند سوئیفت را برای روسیه تقریباً غیرممکن کرد، سیستم میر مورد توجه قرار گرفت.

کشورهای بسیاری از جمله ایران، اندونزی، مصر، تایلند، هندوستان، ونزوئلا، موریس، نیجریه و اتیوپی نیز نسبت به این سامانه ابراز تمایل کرده‌اند.

کد خبر 6076952

دیگر خبرها

  • جزئیات جلسه شورای امنیت درباره تنش ایران - اسرائیل/ هیاهوی تل آویو راه به جایی نبرد
  • یزد پیشرو در اجرای کاداستر اراضی کشاورزی در کشور
  • حمله مستقیم ایران به اسرائیل در نوع خود اولین بود
  • نماینده سوریه: خواهان پایان حمایت آمریکا از تروریسم هستیم
  • نماینده چین در جلسه شورای امنیت: اسرائیل حاکمیت سوریه و ایران را نقض کرده است (بشنوید)
  • موساد به اردوگاه الهول سوریه نفوذ کرد
  • نفوذ سرویس موساد به اردوگاه الهول سوریه
  • اقبال سیستم روسی «میر» در آفریقا
  • رشیدی کوچی، نماینده: فکر می‌کنم دلار تا 70 هزار تومان بالا برود/ روابط عمومی دولت به نقادان گفتند تروریست اقتصادی! به آنها پیشنهاد می‌کنم صحبت‌‌های خود در دوران دولت روحانی زمانی که قیمت دلار افزایش پیدا می‌کرد را مرور کنند!
  • توسعه صنایع هر سال نسبت به سال قبل روند افزایشی دارد