Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات اجرایی بیابان‌زدایی و نهال‌کاری ۲ هزار هکتار از اراضی استان خوزستان با تأمین مالی شرکت ملی نفت ایران و مدیریت اداره کل منابع طبیعی خوزستان، هم‌زمان با ۲۹ دی‌ماه روز هوای پاک آغاز ‌شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، اعتبار لازم برای اجرای این طرح، از سوی مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران، براساس تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خوزستان تأمین شده است، تا طی چندین پروژه نهال‌کاری، عملیات بیولوژیک، بیومکانیک و حفاظت از عرصه‌های اجرایی در ۲ هزار هکتار از کانون‌های ریزگرد استان خوزستان به اجرا ‌درآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح بیابان‌زدایی و نهال‌کاری ۲۰۰ هزار هکتار از کانون‌های ریزگرد خوزستان، از سال ۱۳۸۹ با مشارکت وزارت نفت آغاز شده است و بر اساس آن هرسال بخشی از این طرح اجرا می‌شود.

در آیینی که به همین مناسبت روز چهارشنبه، ۲۹ دی‌ماه ۱۴۰۰ برگزار شد، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری، استاندار خوزستان، مدیرعامل و مدیران شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، نماینده‌ی مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران، مدیرکل منابع طبیعی خوزستان و مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان حضور داشتند.

منبع: شانا

کلیدواژه: درختکاری شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب خوزستان استان خوزستان هزار هکتار مناطق نفت خیز نهال کاری شرکت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۰۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی شهرداری

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه از آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی را در راستای خدمت‌رسانی بهتر و با کیفیت‌تر به جامعه شهروندی در مناطق هشت‌گانه براساس اولویت و فراخور مشکلات و معظلات مناطق، خبر داد.

وی ادامه داد: بر این اساس ترمیم آسفالت و لکه‌گیری معابر اصلی و فرعی در کنار جمع‌آوری زباله و نخاله‌های سطح شهر، بازسازی مخازن زباله، ترمیم و رنگ‌آمیزی جداول، ساماندهی معابر، بازپیرایی فضای سبز شهر در راستای سیما و منظر شهر از منطقه پنج شهرداری کرمانشاه آغاز شده است.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: تک‌تک شهروندان کرمانشاه به‌عنوان صاحبان اصلی شهر می‌توانند نقش مؤثری در پاکیزگی محیط شهری داشته و با رعایت و احترام به حقوق شهروندی خدمتگزاران خود را در مجموعه شهرداری یاری کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق آغاز کاری بزرگ در عرصه دفاعی است
  • مطلوب بودن مشارکت‌های مردمی در بخش کشاورزی خوزستان
  • متقاضیان احداث باغ در اراضی شیب‌دار گلستان از نهال رایگان بهره‌مند می‌شوند
  • متقاضیان احداث باغ در اراضی شیبدار گلستان از نهال رایگان بهره‌مند می‌شوند
  • مزایای احداث باغ در اراضی شیبدار چیست؟
  • آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی شهرداری
  • پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به ازای هر هکتار زراعت چوب
  • جلوگیری از خام فروشی با اجرای طرح بسته بندی دستمال کاغذی در حریر خوزستان
  • برداشت محصول بیش از ۴۷۰ هکتار از اراضی دیم شهرستان سرباز
  • آغاز تولید نهال در جنوب کرمان