Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@04:29:46 GMT

قطع یا هرس درختان با نظر کمیسیون ماده ۷

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۰۴۳۷

قطع یا هرس درختان با نظر کمیسیون ماده ۷

شهردار فریدون‌شهر گفت: قطع یا هرس درختان، بر حسب قانون تصمیم گیرنده نهایی کمیسیون ماده هفت است.

ابراهیم باتوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از وظایف واحد خدمات شهری مراقبت، حفظ و ایجاد فضای سبز شهری است، اما برخی شهروندان در مراجعات خود خواستار حذف درختان به دلایل خاص خود هستند.

وی افزود: موضوع قطع یا هرس شدید درختان با توجه به خشکسالی‌های مستمر و ضرورت گذشت زمانی طولانی تا رسیدن به حد رشد و محاسن فراوانی که این درختان برای ما دارند تا آنجا که می‌شود باید برای حفظ آن‌ها کوشا باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار فریدون‌شهر ادامه داد: در صورت اضطرار و اصرار در قطع یا هرس درختان، بر حسب قانون تصمیم گیرنده نهایی کمیسیون ماده هفت است و ضمن اینکه باید موارد قانونی را رعایت کند، در صورت عدم موافقت این کمیسیون شهروندان باید با مجموعه مدیریت شهری همراهی کنند.

باتوانی گفت: درخواست واحد فضای سبز شهری، جایگزین شدن گونه‌های کوتاه و بوته‌ای در معابر سطح شهر و تخصیص بودجه در اصلاح فضای سبز شهری است.‌

کد خبر 549937

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فریدونشهر شهرداری شهرهاي ايران شهردار فریدونشهر قطع درختان شهر شهر برنامه ریزی شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق قطع یا هرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۰۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سالن ورزشی در محله جروکان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: پروژه احداث سالن ورزشی شهید بهشتی محله جروکان با همکاری و همت پایگاه بسیج شهید بهشتی، جمعی از ورزشکاران و منطقه ۹ شهرداری اصفهان به مساحت ۳۵۰ متر و با اعتبار هشت میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه توسعه فضای ورزشی یکی از سیاست‌گذاری‌های اثرگذار مدیریت شهری در راستای توسعه پایدار شهری است، اظهار کرد: وجود اماکن ورزشی در زیست‌بوم شهری چهره‌ای متمایز به شهر و زندگی شهروندی می‌بخشد.

وی افزود: در همین راستا پروژه احداث سالن ورزشی شهید بهشتی محله جروکان با همکاری و همت پایگاه بسیج شهید بهشتی، جمعی از ورزشکاران و منطقه ۹ شهرداری اصفهان به مساحت ۳۵۰ متر و با اعتبار هشت میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه توسعه ورزش شهروندی و فرهنگ‌سازی در این حیطه، مستلزم گسترش فضای سرانه ورزشی به ویژه در کلان‌شهرها است، بیان کرد: ورزش شهری و شهروندی با گسترش فضای سرانه‌ی ورزشی به رسمیت شناخته می‌شود و جایگاه خود را در سیاست‌گذاری اجتماعی و فرهنگی حفظ می‌کند.

کد خبر 745374

دیگر خبرها

  • ابطال رأی‌های کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • ابطال آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست
  • نصب تله‌های جالب برای آفت پوستخوار کاج در بوستان سرخه حصار | این تله‌ها چطور عمل می‌کنند؟
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • نصب تله‌های فرمونی برای جلوگیری از آفت پوستخوار کاج در بوستان سرخه حصار
  • نصب تله های فرمونی در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه
  • لزوم مشارکت شهروندان و مسئولان برای حفظ سبزینگی شهر اصفهان