Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با توجه به پرونده‌های مشابهی که در این زمینه به دست رئیس کمیته انضباطی رسیده بود و قوانینی که در این زمینه در نظر گرفته می‌شود، باشگاه استقلال به‌دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی توسط کمیته انضباطی جریمه شود، اما زمان برگزاری این بازی معوقه باید توسط سازمان لیگ اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اگر حسن‌زاده بخواهد باشگاه استقلال را نقره داغ کند رأی به جریمه سنگین خواهد داد. بعضی از کارشناسان فوتبال بر این باور هستند که تیم استقلال در رعایت پروتکل‌های بهداشتی کوتاهی کرده و باید تاوان کوتاهی را به‌صورت قانونی بدهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال باشگاه استقلال استقلال استقلال تهران باشگاه استقلال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۰۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم انضباطی هاشمی نسب صادر شد/ مصاحبه مربی استقلال دردسر ساز شد!

آفتاب‌‌نیوز :

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص تخلف انتسابی مهدی هاشمی نسب، مربی تیم استقلال تهران مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه با رسانه و با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده، تخلف انتسابی به وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، هاشمی نسب به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رای صادره قابل تجدید نظر ظرف مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ در کمیته استیناف است.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
  • هافبک استقلال به خاطر یک استوری به کمیته انضباطی احضار شد
  • حکم انضباطی هاشمی نسب صادر شد/ مصاحبه مربی استقلال دردسر ساز شد!
  • احضار دو بازیکن استقلال به کمیته انضباطی
  • اولتیماتوم کمیته انضباطی به کاپیتان و مدافع استقلال
  • ابلاغیه انضباطی برای ۲ بازیکن و باشگاه استقلال
  • ابلاغیه انضباطی برای دو ستاره استقلال
  • فرصت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به کاپیتان و مدافع استقلال