Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از آغاز بارش برف در اکثر محورهای مواصلاتی و جاده‌های استان خبر داد و گفت: با این حال همه راه ها باز و تردد در آن‌ها جریان دارد. - اخبار استانها -

سرهنگ کیخسرو دستغیب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: بارش برف از ساعت اولیه صبح امروز پنجشنبه آغاز شده و طبق اعلام هواشناسی تا فردا جمعه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شدت بارش برف در محور روانسر - پاوه گفت: با این حال این مسیر بسته نیست اما به خاطر شدت بارش‌ها، کولاک و کاهش دید حرکت خودروها به کندی انجام می‌شود و محدودیت ترددی بیشتری وجود دارد.

دستغیب عنوان کرد: علاوه بر این محور بارش در محورهای جوانرود، اسلام آبادغرب و دالاهو و همچنین گردنه‌های قلاجه، مله ماس و خسروآباد نیز شدیدتر است و رانندگان باید احتیاط بیشتری داشته باشند.

بار دیگر برف و باران استان چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد پیش‌بینی بارش 40 سانتی‌متر برف در استان گلستان/ مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند استاندار کردستان: شیوه خدمت‌رسانی به مردم در این روزهای برفی قابل‌قبول نیست
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: با توجه به آغاز بارش برف و لغزنده بودن همه محورها که از چند روز پیش هم وجود داشت، استفاده از زنجیر چرخ الزامی و پلیس تحت هیچ شرایطی به خودروهای فاقد این وسیله اجازه تردد نمی‌دهد.

وی از ممنوع بودن تردد تمامی وسایل نقلیه سنگین و کامیون ها در راه‌های استان به منظور حفظ ایمنی جاده‌ها و خودروهای سواری خبر داد.

دستغیب با اشاره به لغزنده بودن جاده‌ها و کندی حرکت خودروها افزود: عملیات برف روبی و نمک پاشی برای تسهیل در عبور و مرور وسایل حمل و نقل عمومی توسط پلیس و نیروهای امدادی در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: اطمینان از سالم بودن بخاری، برف پاکن و لاستیک خودرو، پر بودن باک بنزین و روشن کردن چراغ‌های مه شکن خودرو هنگام رانندگی در هوای برفی و مه آلود از جمله مواردی است که  حتماً مورد توجه قرار گیرد.

دستغیب نسبت به سرعت و سبقت‌های غیرمجاز و رعایت فاصله طولی مناسب به رانندگان هشدار داد و گفت: توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری به ویژه به مناطق اورامانات در این شرایط خودداری شود.

وی با اشاره به حضور 70 تیم گشتی پلیس راه در جاده‌های استان برای ارائه خدمات ترافیکی به همشهریان و هموطنان افزود: به شهروندان توصیه می‌شود با توجه به گستردگی بارش‌ها، تا حد امکان از هرگونه تردد در جاده‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/832/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آب و هوا آب و هوا بارش برف جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۰۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام دهمین دوره کارآموزی همراه اول

با آغاز فرآیند ثبت‌نام، فرصت استخدام در خانواده اپراتور اول تلفن همراه و بیش از ۵۰ موقعیت کارآموزی فراهم شد. - اخبار بازار -

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ثبت نام دهمین دوره‌ کارآموزی همراه اول در دومین ماه سال 1403 آغاز شده و متقاضیان می توانند تا سه شنبه 11 اردیبهشت در این دوره‌ چهار ماهه که با هدف افزایش تجربه و مهارت دانشجویان و فارغ التحصیلان جویای کار برگزار می شود، ثبت نام کنند.

در این دوره بیش از 100 موقعیت کارآموزی در گروه های شغلی متنوع وجود دارد که متقاضیان می توانند حداکثر برای 3 موقعیت، ثبت نام کنند. 
 
افراد با شرکت در دوره های کارآموزی همراه اول می توانند ضمن کسب تجربه کار در بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، در طول برگزاری دوره از حقوق و بیمه نیز برخوردار شوند.
 
همچنین افرادی که در دوره کارآموزی، عملکرد مناسبی از خود ارائه دهند، فرصت استخدام در خانواده همراه اول را خواهند داشت.
 
متقاضیان برای ثبت نام و مشاهده موقعیت های کارآموزی می توانند به نشانی https://hamrah.academy/internship مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تندباد برای ۱۱ شهرستان اصفهان تا آخر شب
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • بارش برف در ارتفاعات گلستان/ زنجیره چرخ الزامی است
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • سایه باران کماکان بر سر تهران
  • آغاز ثبت‌نام دهمین دوره کارآموزی همراه اول
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه