Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مصطفی دارایی‌نژاد در پاسخ به چرایی افزایش قیمت سیب زمینی گفت: عده‌ای دلال و سودجو در استان‌های همدان، کرمانشاه و اردبیل که تامین‌کننده سیب زمینی‌ کشور هستند، سیب زمینی‌ها را انبار کرده‌ و عرضه آن را به یک سوم کاهش‌ داده‌اند تا قیمت ها را بالا ببرند.

وی ادامه داد: البته بارندگی‌های اخیر هم در افزایش قیمت سیب زمینی اثرگذار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اتحادیه بارفروشان اضافه کرد: سیب‌زمینی به اندازه کافی در انبارها وجود دارد ولی عرضه آن کاهش یافته است.

وی گفت: به وزارت صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و تعزیرات و تمام ارگان‌های مربوطه هشدار دادیم که وارد کار شوند و اگر اقدامی در این زمینه صورت نگیرد هفته آینده سیب زمینی به کیلویی ۱۵ هزار تومان خواهد رسید.

دارایی نژاد تصریح کرد: سیب زمینی قوت مردم است و قیمت بیش از ۱۰ هزار تومان اصلا پذیرفته نیست. اگرچه این افزایش قیمت‌ها به جیب کشاورز نمی رود و نصیب عده‌ای سودجو می‌شود.

هر کیلو سیب زمینی چند؟ | جدیدترین قیمت ها در بازار میوه و تره بار

وی گفت: امروز سیب‌زمینی در انبارهای همدان و اردبیل کیلویی ۱۰ هزار تومان فروخته شده‌ است و این سیب زمینی‌ها تا به تهران برسد، کیلویی ۱۵ هزارتومان خواهد شد. نهادهای مربوطه باید انبارها را رصد کنند.

کد خبر 651417 برچسب‌ها سیب زمینی میوه و تره بار سازمان میادین میوه و تره‌بار گرانی قیمت - میوه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سیب زمینی میوه و تره بار سازمان میادین میوه و تره بار گرانی قیمت میوه سیب زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۰۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ استاندار گیلان امروز در نشست شورای برنامه ریزی گیلان در رشت با اشاره برلزوم ایجاد زیرساخت‌ها و الزامات ورود مردم در عرصه‌ی اقتصاد وتولید افزود: برای تحقق عینی شعار سال با نام جهش تولید با مشارکت مردم مستلزم ریل گذاری اقتصاد بر محور نقش آفرینی عموم مردم است.
اسدالله عباسی خطاب به اخلالگران در روند مشارکت عمومی در حوزه‌ی تولید و اقتصاد گفت: هر مدیر یا مسئولی که در روند مشارکت مردم در عرصه تولید و اقتصاد کارشکنی و یا سرمایه گذار مردمی را مایوس کند، برکنار خواهد شد.
وی همچنین بر لزوم توزیع عادلانه‌ی منابع پیش بینی شده در بودجه‌ی سال ۱۴۰۳ اشاره و تصریح کرد: در بودجه‌ی امسال، اعتبارات خوبی در حوزه‌ی مدیریت پسماند، بهبود ظرفیت‌های تولیدی واشتغالزا و نیز حمایت از شهرداری‌ها برای اجرای طرح‌های مهمی، چون طرح تفکیک زباله از مبدا و ساماندهی پسماند مناطق روستایی در نظر گرفته شده که با پیگیری نمایندگان می‌تواند به حصول نتایج مطلوب منتهی شود.
محمد رستمی، رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی گیلان هم در این نشست گزارشی از روند بودجه بندی وبودجه ریزی استان در راستای تسریع در روند تحقق شعار سال ارایه کرد و گفت: در همین راستا راهکار‌هایی تهیه وتدوین شده تا تخصیص منایع در مسیر درست خود توزیع شود و به توسعه‌ی متوازن در مناطق مختلف شهری وروستایی بیانجامد.
در ادامه‌ی این نشست آقایان ابراهیم نجفی، رییس مجمع نمایندگان گیلان، جبار کوچکی نژاد و محمدرضا احمدی از نمایندگان مردم رشت و خمام، احمد دنیامالی، نماینده‌ی مردم انزلی و خلیل بهروزی فر، نماینده‌ی فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی هر یک در سخنانی الزامات و اولویت‌های تخصیص منابع در مناطق مختلف استان را تشریح کرده و بر لزوم توجه به طرح‌های حوزه‌ی سلامت، ساماندهی پسماند، مدیریت فاضلاب ها، حمایت از بخش کشاورزی و صنعت و همچنین طرح‌های نیمه تمام بویژه در حوزه‌ی سلامت تاکید کردند.
در پایان این نشست از ۶ قاری برگزیده‌ی بین المللی گیلان که در ماه مبارک رمضان امسال در جهت ترویج فرهنگ قرآنی و رونق بخشی به محافل انس با قرآن تاثیرگذار بودند، قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • هشدار جدی رسول جعفریان به مسئولان درباره حجاب و تصمیمات خالص سازان
  • قیمت میوه های نوبرانه اعلام شد
  • هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری
  • جنجالی ترین خودروی ۱۴۰۳؛ حواله پارس ۲۹۰ میلیون تومان!
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • قیمت حبوبات در میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران اعلام شد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول