Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد قاسمی دستگردی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس سیاست‌های ابلاغی وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای حمایت از واحدهای تولیدی از جمله تسهیلات ترجیحی، تخصیص سوخت، صدور و تمدید پروانه بهره‌برداری معادن و صنایع معدنی و توزیع‌کنندگان محصولات مرتبط باید در کمترین زمان ممکن در سامانه جامع تجارت به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ntsw.ir ثبت‌نام و کد نقش دریافت کنند.

وی ادامه داد: سامانه جامع تجارت به عنوان یک مرجع معتبر در خصوص پرداخت تسهیلات، برنامه تامین مالی زنجیره‌ای پیش‌بینی شده و تمامی فاکتورهای خرید و فروش باید در این سامانه ثبت شود و از این پس فاکتورهای الکترونیکی ملاک و مستند ارائه خدمات خواهد بود.

قاسمی تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی شده در این سامانه محاسبه حقوق دولتی معادن بر اساس فاکتورهای خرید و فروش ثبت شده در سامانه است و به همین دلیل فعالان بخش معدن باید ضمن ثبت‌نام و گرفتن نقش تجاری، داده‌های مرتبط با خرید و فروش محصولات خود را در سامانه ثبت کنند.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از استخراج حدود پنج میلیون تن مواد معدنی از معادن استان در ۹ ماهه امسال خبر داد و گفت: این میزان استخراج مواد معدنی نیز در مقایسه با مدت مشابه بیش از ۳۰ درصد رشد داشته است.

قاسمی از اکتشاف ۲ پهنه معدنی در استان خبر داد و گفت: یک پهنه که مشترک با استان اصفهان است و مناطقی از بروجن تا گردنه رخ، شمال شهرکرد و تا سامان کشیده می‌شود که خروجی مطالعات اکتشاف اولیه حاکی از آن است که این پهنه دارای پتانسیل سنگ آهک و سنگ تزیینی است.

وی ادامه داد: پهنه دیگر شامل کل سطح استان که در مرحله پتانسیل‌یابی است و ۲ محدوده معدنی برای آن تعریف شده است که یک محدوده شامل پلی‌متان سبزکوه در شهرستان کیار است  که با مشکلات زیست‌محیطی روبرو است و محدوده دیگر پتانسیل فلزی شهرستان‌های بن و سامان است که تاکنون برای آن چهار پروانه اکتشاف صادر شده و شامل فلزات مس و روی همراه با کبالت و خاک‌نسوز است.

به گزارش ایرنا،۸۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش معدن چهارمحال و بختیاری انجام گرفته و برای بیش از یکصد نفر اشتغالزایی شده است.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری سامانه جامع تجارت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری سامانه جامع تجارت وزارت صنعت معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری سامانه جامع تجارت سامانه جامع تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج معدن نفرایت کابل واگذار شد

دفتر مطبوعاتی وزارت معادن و پترولیم با نشر خبرنامه ای می‌گوید، که داوطلبی معدن نفرایت ولسوالی قره‌باغ ولایت ‎کابل به‌گونه شفاف برگزار شد.

این وزارت افزود یک شرکت خصوصی با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۱۸ میلیون افغانی، برنده این داوطلبی اعلام شد.

به گفته این وزارت، قرار است این شرکت در کنار سرمایه‌گذاری روی این معدن، مبلغ ۱۵ میلیون و ۹۹۰ هزار افغانی را در بخش خدمات اجتماعی به‌مصرف برساند.

گفتنی است که با تامین امنیت در کشور معادن افغانستان از سوی دولت به شرکت های خصوصی به منظور استخراج قرارداد می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • ذخیره کانسنگ منگنز معدن ونارچ قم به ۱۲ میلیون تُن رسید
  • شناسه «یکتا» برای تمامی فعالان اقتصادی ضروری است
  • استخراج معدن نفرایت کابل واگذار شد
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • ۴۲۰ میلیارد ریال درآمد استان گیلان از محل حقوق دولتی معادن
  • رشد ۵۳ درصدی اخذ حقوق دولتی در کردستان
  • بازپس گیری معادن غیر فعال کرمان
  • مسائل معادن شن و ماسه دوکوهک فارس بررسی می‌شوند