Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در دیدار با مفتی اهل سنت لبنان تاکید کرد که عادی سازی روابط برخی اعراب با رژیم اشغالگر صهیونیستی یک روند شکست خورده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روز گذشته شیخ «عبداللطیف دریان» مفتی اهل سنت لبنان در دارالفتوی این کشور میزبان هیئتی از جنبش جهاد اسلامی فلسطین به ریاست شیخ «نافذ عزام» عضو  دفتر سیاسی  این جنبش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«احسان عطایا» نماینده جنبش جهاد اسلامی در لبنان و شمار دیگری از مسئولان این جنبش نیز در نشست مذکور حضور داشتند.

شیخ نافذ عزام بعد از این دیدار اعلام کرد که ما از فلسطین و غزه آمدیم و مسئله فلسطین در محور گفتگوی ما قرار داشت. همچنین مواضع دارالفتوی لبنان و همه مردم این کشور در قبال فلسطینیان کاملاً روشن است. شیخ عبداللطیف دریان بر حمایت مستمر از مسئله فلسطین تاکید کرده و اقدامات قهرمانانه ملت فلسطین و همچنین رزمندگان مقاومت و نیز پیروزی بزرگی که مقاومت فلسطین در نبرد شمشیر قدس به دست آورد را ستود.

وعده‌های مالی تروریست‌ها به جوانان لبنانی و هشدار درباره نفوذ داعش به طرابلستاکید حزب‌الله و جریان آزاد ملی بر گسترش توافق‌ها در راستای منافع لبنان

این عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد، بدون شک مسئله فلسطین مسئله همه امت اسلامی است و امت اسلامی با همه جریان‌ها و مولفه‌های خود در کنار فلسطین و آرمان مردم این کشور ایستاده است. ما همچنین موج جدید عادی‌سازی روابط میان برخی کشورهای عربی با رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنیم؛ چرا که این خیانت به ملت فلسطین است و عادی‌سازی یک روند شکست خورده است که پیش از این شکست خورد و از این به بعد نیز به امید خدا شکست خواهد خورد.

وی تصریح کرد که در دیدار با شیخ عبداللطیف دریان توافق کردیم که مسئله فلسطین همچنان به عنوان مسئله اصلی و اول همه اعراب و مسلمانان باقی خواهد ماند و نیازمند حمایت بیشتر از جانب همه عرب‌ها و مسلمانان در سراسر جهان است. دارالفتوی لبنان نیز تاکید کرد هر آنچه که بتواند برای حمایت از فلسطینیان و مقاومت آنها در برابر رژیم اشغالگر انجام خواهد داد.

این مقام جهاد اسلامی در پایان گفت، عقیده اصلی شیخ عبداللطیف دریان بر این بود که همه خطبا و واعظان جهان اسلام باید به شکل دائمی از قدس و جایگاه و نماد آن در درگیری فلسطینی- صهیونیستی و همچنین جایگاه این شهر مقدس برای اسلام و همه مسلمانان صحبت کنند. ما از دارالفتوی لبنان و همچنین همه مردم این کشور که همواره در کنار ملت و مسئله فلسطین ایستاده‌اند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لبنان فلسطین لبنان فلسطین جنبش جهاد اسلامی مسئله فلسطین عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار جدید حزب‌الله لبنان ؛ پهپاد هرمس ۴۵۰ اشغالگران منهدم شد | جزئیات ۸عملیات دیروز علیه صهیونیست‌ها

به گزارش همشهری آنلاین، مقاومت اسلامی لبنان یک فروند پهپاد هرمس ۴۵۰ رژیم صهیونیستی را در العیشیه سرنگون کرد و در پاسخ به حملات صهیونیست‌ها به روستاهای جنوبی، ۲ ساختمان مورد استفاده سربازان اشغالگر در متولا (المطلله) را هدف قرار داد.

به گزارش المیادین، حزب‌الله لبنان در پاسخ به حملات اشغالگران به روستاهای جنوبی و غیرنظامیان، ۲ ساختمان مورد استفاده سربازان اشغالگر در شهرک «متولا» را با سلاح‌های مناسب هدف قرار داد و به آنها ضربه مستقیم وارد کرد که آخرین آنها شهرک کفر کلا بود.

مقاومت تاکید کرد که این ۲ عملیات در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت آنها انجام شد.

به موازات آن، حملات رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوب لبنان ادامه دارد و توپخانه دشمن حومه شهرک خیام را هدف قرار داد.

پیش از این حزب‌الله با سلاح‌های مناسب تجهیزات جاسوسی مقر «المالکیه» را با سلاح‌های مناسب مورد اصابت مستقیم قرار داده بود.

حزب‌الله لبنان همچنین با سلاح‌های مناسب، تجهیزات جاسوسی مقر «میسکاو عام» را هدف قرار داد که منجر به انهدام مجدد آن شد. این امر پس از آن صورت گرفت که اشغالگران این تجهیزات را به دنبال هدف قرار دادن آنها توسط حزب الله جایگزین کرده بودند.

مبارزان مقاومت لبنان در عین حال ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه شامگاه یکشنبه مواضع نظامیان دشمن صهیونیستی را در مجاورت مقر «العاصی» با گلوله‌های توپ هدف قرار دادند.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد در مجموع روز گذشته ۸ عملیات علیه صهیونیست‌ها انجام داد.

کد خبر 846216 منبع: ایسنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • پیام ویژه حزب‌الله به اسرائیل!
  • حماس پیشنهاد عجیب کشورهای عربی را قاطعانه رد کرد
  • چهره منطقه پس از«طوفان الاقصی»و پاسخ تنبیهی ایران دگرگون خواهد شد
  • دور جدید توانمندی حزب الله ضد تل‌آویو آغازشده/اسرائیل شکست خورده
  • روند عادی تردد کامیون ها در آستارا
  • روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است
  • شکار جدید حزب‌الله لبنان ؛ پهپاد هرمس ۴۵۰ اشغالگران منهدم شد | جزئیات ۸عملیات دیروز علیه صهیونیست‌ها
  • رضایی: «وعده صادق» به رویه بی پاسخ ماندن تجاوزات رژیم صهیونیستی پایان داد/ پروژه کریدورهای صهیونیستی-آمریکایی شکست خورده‌ است