Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت‌های نمایندگی ایران، روسیه و چین نشست سه جانبه‌ای را در وین برگزار کردند.

خبرگزاری میزان - «میخائیل اولیانوف»، نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی مستقر در وین از نشست سه جانبه هیئت‌های نمایندگی ایران، روسیه و چین در وین خبر داد.

«اولیانوف» با انتشار پیامی در توییتر خود نوشت «هیئت‌های نمایندگی روسیه، چین و ایران برای بررسی مشترک وضعیت مذاکرات وین درباره احیای برجام دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا، در جریان نشست خبری خود به سوالی که درباره مذاکرات وین پرسیده شده بود، پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: بلینکن: ایران از ما خواسته تا درخصوص عدم ترک دوباره برجام ضمانت دهیم تاکید روسیه و آلمان بر همکاری به منظور حصول توافق در روند مذاکرات وین

بایدن در پاسخ به این سوال که «آیا در مذاکرات وین پیشرفتی حاصل شده و شما فکر می‌کنید که امکان توافق دو طرف برای بازگشت به پایبندی در توافق هسته‌ای ایران وجود دارد یا زمان رها کردن آن فرا رسیده است؟»، گفت «کاملا برعکس، زمان تسلیم شدن نیست.»

وی یادآور شد «پیشرفت‌هایی حاصل شده است و طرف‌های مذاکره کننده هماهنگ هستند. باید ببینیم چه می‌شود.»

 

انتهای پیام/

برچسب ها: تحولات بین الملل مذاکرات وین برجام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مذاکرات وین تحولات بین الملل مذاکرات وین برجام هیئت های نمایندگی مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۱۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو با بازگشت هیئت اسرائیلی به قطر موافقت کرد

دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز جمعه با بازگشت هیئت اسرائیلی به قطر برای ادامه مذاکرات آتش‌بس با حماس در روز‌های آینده، موافقت کرد.

نتانیاهو به دیوید بارنیا، رئیس موساد و رونن بار، رئیس شین بت اطمینان داد که برای انجام مذاکرات در قاهره و دوحه، انعطاف لازم را خواهند داشت. پیشتر، این هیئت پس از رد پیشنهاد اخیر آتش بس توسط حماس، پایتخت قطر را ترک کرده بود.

باسم نعیم، یکی از مقامات ارشد حماس پیشتر به سی‌ان‌ان گفت: اسرائیل با هیچ یک از درخواست‌های حماس در مورد آتش‌بس کامل، خروج تمام نیرو‌ها از نوار غزه، حتی به صورت مرحله‌ای، و بازگشت همه آوارگان به خانه‌هایشان موافقت نکرده است. 

رئیس موساد معتقد است که در صورت انعطاف‌پذیری بیشتر (رژیم) اسرائیل امکان توافق با حماس برای مبادله اسرا وجود دارد. رئیس موساد بار دیگر خواستار گسترش اختیارات هیات مذاکره کننده در مورد بحث‌های توافق مبادله اسرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • نتانیاهو با بازگشت هیئت اسرائیلی به قطر موافقت کرد
  • موافقت نتانیاهو با مشارکت هیات صهیونیستی در دور جدید مذاکرات آتش‌بس غزه
  • مذاکرات بانکی ایران و روسیه/ اجرای پروژه‌های مالی سرعت گرفت
  • از مذاکرات بانکی ایران و روسیه چه خبر؟
  • پیشبرد مذاکرات بانکی ایران و روسیه
  • مذاکرات بانکی ایران و روسیه + جزئیات
  • مذاکرات بانکی ایران و روسیه
  • توافقات دوجانبه میان افغانستان و پاکستان
  • نشست هیئت‌های ایران و ترکمنستان به ریاست وزرای خارجه
  • حماس: امکان توافق آتش‌بس با اشغالگران وجود ندارد