Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه «سریالیست» که با اجرای پدرام کریمی روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود، چند شب پیش، میزبان جمشید گرگین، بازیگر و مجری تلویزیونی پیشکسوت بود.

جمشید گرگین در آغاز این برنامه، گفت: «اولین کار تصویری من، فیلم «صدای صحرا»، به نویسندگی و کارگردانی نادر ابراهیمی بود. فیلمنامه کار بسیار خوب بود که در تبدیل به فیلم، متاسفانه آن‌چه باید می‌شد، نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این بازیگر و مجری تلویزیونی ادامه داد: «از این کار خاطرات بسیار زیادی دارم، از جمله این‌که هم‌اتاقی جمشید مشایخی بودم؛ در واقع هم‌چادری بودیم، چون توی دشت زندگی می‌کردیم و همه عوامل در چادر زندگی می‌کردند. عصرها که از کار برمی‌گشتیم، چون تفریحی دیگر نبود، پشت‌چادرها چشم می گذاشتیم و قایم‌باشک‌بازی و سُک سُک می‌کردیم.»

او افزود: «من در آن دوره خیلی به آقای مشایخی، نزدیک و علاقه‌مند شدم. حتی بسیاری همان زمان می‌گفتند ما دو نفر، خیلی شبیه هم هستیم. این بازی، آن‌قدر برای ما مفرح و سرگرم‌کننده بود که بعدها، حتی در محافل رسمی هم که همدیگر را می‌دیدیم، اول از هر حرفی، به شوخی می‌گفتیم «سُک، سُک» و دیگران با تعجب ما را نگاه می‌کردند.»

«سریالیست»، برنامه‌ای از شبکه یک سیماست که به بررسی سریال‌های تازه و قدیمی تلویزیون و گفت‌وگوهای خاطره‌محور با هنرمندان پیشکسوت می‌پردازد.

۵۷۵۷

کد خبر 369129

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شبکه یک سیما برنامه های تلویزیونی بازیگران سینما و تلویزیون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان گفت: در حال حاضر طرحی عملیاتی کوتاه مدت توسعه ورزش همگانی با ۳۰عنوان برنامه بازی‌های بومی محلی و همگانی در حال اجراست.
حسنی افزود: جشنواره بازی‌های بومی محلی لردگان با حضور مردم بمنظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در منطقه حاجی آباد برگزار شد.
به گفته وی، برپایی صنایع دستی، پخت غذای محلی، موسیقی محلی، مسابقات ورزشی، نمایشی و بازی‌های بومی محلی ویژه دختران از برنامه‌های برگزار شده در این جشنواره بود.

دیگر خبرها

  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها
  • آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل به امارات
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • رضا درویش: اوسمار بعد از بازی با سپاهان برنامه آینده را می دهد / فیلم
  • تخت ‌جمشید دوم ایران کجاست؟
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا+ برنامه حذفی