Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@02:55:19 GMT

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز منصوب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۱۵۸۴

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز طی متنی از سوی حجت الاسلام والمسلمین موسی‌پور، نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صادر شد که متن این انتصاب به شرح زیر است:

جناب حجت‌الاسلام آقای علیرضا ابراهیمیان(دام عزه)

سلام علیکم

بنا به پیشنهاد معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌ها و نظر به مراتب تعهد و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم به مدت دوسال به سمت رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با استعانت از خداوند منان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی استان و با هماهنگی و همکاری نماینده معزز ولی فقیه در استان، استاندار محترم، نمایندگان محترم مجلس و مدیران استانی در راستای تحقق اهداف و مأموریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی موفق باشید.

لازم است با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) نسبت به اقدامات ذیل اهتمام جدی به عمل آورید:

1ـ همکاری و هماهنگی مستمر و ایجاد تعامل با کلیه دستگاه‌های اجرایی استان به منظور هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌ها در مراسم و مناسبت‌ها

2ـ تبلیغ، تبیین و تعمیق گفتمان انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از سازمان‌های مردم نهاد و مشارکت‌های مردمی

3- تعامل با جوانان انقلابی و بهره‌گیری از ظرفیت بی‌بدیل آنان در بزرگداشت مناسبت‌های دینی و ملی

4ـ طراوت‌بخشی به مراسم و مناسبت‌ها با استفاده از ابتکارات و خلاقیت‌ها و ایده‌های نو

5- فعال‌سازی مساجد و نهاد‌های مذهبی و تشکل‌های دینی

6- همکاری با معاونت‌های تخصصی شورا و واحد‌های ستادی

7- رعایت موازین شرعی، قوانین و مقررات و نظم و انضباط به ویژه حفظ بیت‌المال و افزایش بهره‌وری

در ضمن لازم می‌دانم از خدمات ارزشمند آقای حسین کاشانی‌پور در مدت سرپرستی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز تقدیر و تشکر نمایم.

از خداوند متعال مسئلت دارم که با یاری همکاران خدوم آن دفتر، تحت توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف)موفق و مؤید باشید.

محمدحسین موسی‌پور

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: انتصاب خبرگزاری فارس البرز کرج شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۱۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری راهپیمایی حمایت ازمقاومت مردم مظلوم و مقتدرغزه و پاسخ مشروع نظام مقدس جمهوری اسلامی به تجاوز رژیم جنایتکار و اشغالگر صهیونیستی، پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه ۳۱ فروردین در سراسر استان گیلان خبر داد.
در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان آمده است: مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی در چند روز اخیر با برگزاری تجمع، راه اندازی کاروان‌های خودرویی وبرپایی جشن و نورافشانی ضمن اعلام قدردانی و حمایت همه‌جانبه از عملیات مقتدرانه و هوشمندانه موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم نامشروع، جنایتکار و متجاوز صهیونیستی و ابراز خوشحالی از پاسخ قاطع نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اقدام تروریستی، ضدبشری و رذیلانه اسرائیل غاصب به بخش کنسولی ایران در دمشق، به شجاعت و اقتدار فرزندان برومند و سلحشور خود افتخار کردند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش و شیطان‌سیرت صهیونیستی و قدردانی از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات پیروزمندانه «وعده صادق»، از عموم مردم گیلان دعوت کرد، فردا جمعه ۳۱ فروردین پس از اقامه نماز عبادی سیاسی که در همه میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان و در شهر رشت برگزار می‌شود، با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات گیلانیان غیور و ولایت‌مدار بیفزایند.
راهپیمایی نمازگزاران در مرکز استان شهر رشت از میدان مصلی به سمت میدان فرهنگ برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • باید از ظرفیت «بخش خصوصی» برای تحقق شعار سال بهره گرفت
  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • رئیسی : من یک طلبه هستم؛ برخی از عناوینی که به من می‌دهند برازنده اساتید و دانشمندان است
  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • «غریب‌آبادی» رییس ستاد مرکزی افشای حقوق بشر آمریکایی شد
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • مردم ری درحمایت از «وعده صادق» بعد از نماز جمعه راهپیمائی می کنند