Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان- هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در جلسه‌ای که برگزار شد، تصمیم گرفت وحید شمسایی را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب کند. 

احمد اسماعیل پور بازیکن لژیونر تیم ملی فوتسال کشورمان که در تیم شنزن چین بازی می‌کند درباره انتخاب وحید شمسایی صحبت‌هایی انجام داد.

نظرتان در خصوص انتخاب وحید شمسایی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی چیست؟

افتخاراتی که وحید شمسایی در تیم ملی فوتسال به وجود آورده است برای کسی پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمسایی چه در زمان بازیگری و چه در زمان مربیگری همواره موفق شده افتخارات خوبی را کسب کند. شمسایی برند فوتسال ایران محسوب می‌شود و امیدوارم او بتواند فوتسال ایران را که کمی دچار افت شده است را دوباره به جایگاه واقعی برگرداند. همچنین نمی‌توانیم از زحمات ناظم الشریعه چشم پوشی کنیم. به هر حال او هم برای فوتسال ایران زحمت کشیده و موفق شده است افتخارات زیادی را برای تیم ملی به وجود بیاورد.

تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی که مهر ماه برگزار شد در مرحله یک چهارم نهایی برابر تیم ملی قزاقستان شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

آیا تغییر کادر فنی تیم ملی فوتسال به خاطر نتیجه ضعیف در جام جهانی بود؟

من در جریان این موضوع قرار ندارم. خوشبختانه یا متاسفانه به خاطر نتایج خوبی که تیم ملی در دوره قبل جام جهانی در کلمبیا و همچنین قهرمانی در جام ملت‌های آسیا کسب کرده بود، سطح انتظارات از فوتسال بالا رفت. به همین دلیل، چون تیم ملی نتوانست در لیتوانی نتیجه مناسبی را به دست آورد، مسئولان فدراسیون فوتبال هم به این نتیجه رسیدند که فوتسال توقعات را بر آورده نکرده و دست به تغییر کادر فنی تیم ملی زدند. به هر حال همه به خصوص بزرگان فوتسال باید دست به دست هم داده و به شمسایی در تیم ملی کمک کنند. اگر حمایت‌های خوبی از شمسایی صورت بگیرد او قطعا می‌تواند تیم ملی قدرتمندی را برای آینده مخصوصا مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده کند.

تیم ملی فوتسال کشورمان فرودین سال آینده باید در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا حاضر شود و بعد از آن ملی پوشان باید در مرحله گروهی شهریور ماه به مصاف رقبای خود در جام ملت‌های آسیا برود.

بیشتر بخوانید

مصاف قهرمانی جام جهانی برابر صربستان
آیا تیم ملی می‌تواند در جام ملت‌های آسیا دوباره عنوان قهرمانی را به دست آورد؟

ما ابتدا باید فروردین در مقدماتی جام ملت‌ها شرکت کنیم که بعید می‌دانم در آن رقابت‌ها مشکلی داشته باشیم. بعد از آن باید شهریور در مرحله گروهی شرکت کنیم. تیم ملی ایران همواره در جمع ۴ تیم پایانی جام ملت‌های آسیا حاضر بوده است و با توجه اینکه تیم ملی قرار است تغییر نسل انجام دهد به نظر من قهرمانی در این دوره کمی سخت خواهد بود. در هر صورت ما تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم گرفت تا در جام ملت‌های آسیا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

احمد اسماعیل پور بازیکن لژیونر فوتسال کشورمان که در تیم شنزن چین بازی می‌کند، در رقابت‌های لیگ این کشور موفق شد با این تیم به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتسال احمد اسماعیل پور تیم فوتسال شنزن چین جام ملت های آسیا فوتسال کشورمان تیم ملی فوتسال فوتسال ایران وحید شمسایی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۱۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش پسر دهه هشتادی شمسایی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در حالی مقابل افغانستان به پیروزی ۳-۱ رسید که یکی از بازیکنانش متولد دهه هشتاد است.

بهروز عظیمی که اهل تایباد در استان خراسان رضوی است، امروز با شماره ۱۴ دقایق طولانی را با جنگندگی خاص برای تیم ملی بازی کرد. او متولد شهریور ماه ۱۳۸۰ است و جوان‌ترین بازیکن تیم وحید شمسایی محسوب می‌شود.

او‌ که در لیگ برتر برای مس سونگون به میدان می‌رود، امروز در دفاع و حمله بازی درخشانی از خود نشان داد و اگر کمی خوش‌شانس‌تر‌ بود، شلیک سهمگینش‌ به جای تیر به تور می‌نشست تا یک گل خاطره‌انگیز بزند.

اعتماد شمسایی به این جوان و‌ نمایش خوب او همه را به داشتن یک ستاره برای آینده فوتسال امیدوار کرد.

دیگر خبرها

  • درخشش پسر دهه هشتادی شمسایی
  • برتری سخت شاگردان شمسایی در اولین گام جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • شاگردان شمسایی جام ملت‌های آسیا را با برد آغاز کردند
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| شاگردان شمسایی با برد استارت زدند
  • شروع شاگردان شمسایی با یک دوئل/ کار سخت تیم ملی فوتسال ایران
  • شمسایی: از آمادگی خوبی برای رسیدن اهدافمان برخورداریم
  • شمسایی: افغانستان پتانسیل شگفتی‌سازی مقابل ما را دارد
  • شمسایی: افغانستان تیم با استعدادی است
  • شمسایی: افغانستان می‌تواند شگفتی‌ساز شود
  • نیمکت داغ تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا (عکس)