Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - محسن عراقی‌زاده گفت: هواشناسی خراسان رضوی با استفاده از مزایای تلفن گویا، سامانه‌ای را برای شماره‌گیری و اطلاع از آخرین پیش‌بینی هوای استان و سایر استان‌های کشور و اطلاع از تفسیر‌های نقشه هواشناسی برای همه کاربران فراهم کرده است.

سامانه قدیم هواگوی هواشناسی خراسان رضوی در سال ۱۳۸۹ راه اندازی شده بود و این استان از استان های پیشروی کشور در این زمینه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: سامانه هواگو از طریق اتصال به وب‌سرویس سازمان هواشناسی کشوری می‌تواند به آخرین اطلاعات شرایط جوی تمامی استان‌ها، پیش‌بینی و هشدار‌ها دسترسی داشته باشد.

مدیرکل هواشناسی خراسان رضوی گفت: این فناوری به شما امکان می‌دهد که از طریق منشی تلفنی (دیجیتال) و وارد کردن شماره صفحه کلید یا صوت با منشی رایانه‌ای ارتباط داشته باشید.

عراقی زاده گفت: تنوع امکانات و طراحی منو‌های کاربردی و همچنین ارتقای تعداد خطوط به ۳۰ خط همزمان بر بستر فیبر نوری از ویژگی‌ها و مزایای سامانه جدید نسبت به سامانه قدیم به شمار می‌رود.

 

انتهای پیام//م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیش بینی هوا خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۱۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه فعالیت سامانه بارشی در قم

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی قم،براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و پیش‌یابی مدل‌های عددی،  فعالیت سامانه بارشی تا ظهر امروز چهارشنبه ادامه می‌یابد و از عصر این روز به تدریج با ورود هوای پایدار، از میزان ابر‌ها کاسته خواهد شد.

روز‌های پنج‌شنبه و جمعه آسمان صاف و وزش باد ملایم خواهد بود.

 دمای هوا از روز پنج‌شنبه به بعد روند افزایشی خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در قم
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره بارش‌های رگباری و افزایش شدت وزش باد
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی / وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • هشدار هواشناسی در خراسان شمالی/ باران در راه است
  • هشدار مهم سازمان هواشناسی به ۲۸ استان کشور + جزییات